Steam Deck | handheld van Valve

Wat zijn de meeste van plan om hierop te spelen? Echte aaa games of Indie games? Ben echt wel benieuwd hoe die meevalt. Ook die trackpads zou ik eens willen uittesten

Het hangt af van welk spel je draait. Iets AAA achtig gaat 2-3u zijn, een kleiner indiespel kan het tot 7-8u uithouden
Ik durf het u nu al op papier zetten dat die nooit 7 uur haalt als je erop gamed. Constant knoppen drukken en dat scherm aan. No way. Misschien als je erop surft ofzo ja

Wat zijn de meeste van plan om hierop te spelen? Echte aaa games of Indie games? Ben echt wel benieuwd hoe die meevalt. Ook die trackpads zou ik eens willen uittesten
Voor mij: hoofdzakelijk indies & emulators.

Noob vraag kan je dat aan je tv aansluiten en met controller spelen ? :unsure:
Wrs wel maar er is nog niet gezegd wnr die dock er gaat komen en dan ga je dat op ne monitor of tv kunnen koppelen. Maar dat betekent niet dat als je een 4k tv hebt dat je in 4K gaat kunnen gamen.

Ik denk niet dat je een dock gaat nodig hebben. Gewoon een usb-C kabel zal wel genoeg zijn
Voor 4k te gamen ga je deze niet moeten kopen denk ik

30 FPS is een minimum waar ze naar streven, geen FPS lock. Het scherm is 60 FPS, en als je spel lichtgewicht is kan hij dat gemakkelijk aan. Voor recente AAA games is 60 FPS echter onrealistisch als je niet te veel in visuals wilt inleveren.
giphy.gif

"Valve streeft naar framerate van minimum 30fps voor Steam Deck-games op native resolutie" had een accuratere titel geweest.

Laatst bewerkt:
Gewoon nieuwe games op pc... en leveringen die wel eens zeer lang zouden kunnen oplopen (it was a joke btw)

Ik denk niet dat die Steam handheld echt gericht is op nieuwe games maar voor de volwassenen die al 10 jaar een steam-account hebben met bijhorende library maar geen PC meer. Zo krijg je ze weer terug op het platform.

Ik denk niet dat die Steam handheld echt gericht is op nieuwe games maar voor de volwassenen die al 10 jaar een steam-account hebben met bijhorende library maar geen PC meer. Zo krijg je ze weer terug op het platform.
Ik zie nochtans veel mensen met de reden van emulatie en "power" en het kan alles spelen en is een PC!!! vaker voorbij komen.:p

30 fps is meer dan voldoende. Ik speel nooit games in 60 fps als ik de keuze heb tussen gfx of fps
Meen je dat nu echt? Ik kan niet meer zonder 60 fps eerlijk gezegd. Heb mijn PS4 in geen jaren nog aangeraakt gewoon omwille van die reden. Kan me voorstellen dat je geen 60 nodig hebt als je geen ervaring hebt met 60 maar zo te zien ken je beide en dan versta ik het niet. 30 fps is, goh, 5 jaar geleden en storend.

Vind het trouwens redelijk schandalig om nu nog games uit te brengen die niet draaien aan 60fps op current hardware. Stelt me wel teleur in deze Steam handheld.

Ik vraag me eigenlijk af. Ge kunt gewoon betalen met uw steam-ballance/portemonnee... Gaan er mensen op voorhand massaal steam cards opkopen/stockpilen op voorhand?

Als ge via bol.com bvb 5 x 100 euro cards koopt met een benefits@work account, spaart ge sowieso €25, maar ge ziet af en toe ook mensen en sites gelijk CDKeys zo van die vouchers verkopen voor minder geld dan de echte waarde op steam.

Terug
Bovenaan