Steam Deck | handheld van Valve

Ben echt nog an het twijfelen tussen deze of een PS5. Waarom kan Sony nu niet eens een succesvolle PSP/PS Vita maken....
aangezien dat Sony de laatste tijd veel van hun games voor pc zitten uit te brengen is de keuze toch snel gemaakt.
Spider-man, FF VII Remake, Days gone, Nioh 2, allemaal games die ik op steamdeck heb zitten staan spelen stuk voor stuk zeer vlot en zien er grafisch zeer goed uit, ik ben vooral onder de indruk van Spider-man op steamdeck echt zot hoe dat vlot speelt op de Steam Deck.

Hebben de games ondertussen ook al een steam deck settting? Of moet ge elke game tweaken totdat deze deftig werkt op de deck?

Laatst bewerkt:
ik heb de duurste versie maar ik heb hem gewoon gekocht vanwege meer opslag + snelste type geheugen.
Maar nu dat ik erbij nadenk nooit problemen gehad met het anti glare scherm dus wel ergens een plus punt.

Damn ik kan echt niet kiezen welke versie van de deck ik zou moeten kopen. Die opslag boeit me niet, wel dat scherm omdat de kleuren op de duurste versie ook beter zouden zijn

Damn ik kan echt niet kiezen welke versie van de deck ik zou moeten kopen. Die opslag boeit me niet, wel dat scherm omdat de kleuren op de duurste versie ook beter zouden zijn

Mss als je beide naast elkaar legt dat je verschil ziet. maar geloof me het ziet er sowieso goed uit ongeacht welke je neemt. Met het geld dat je uitspaart kun je eventueel nog wat games kopen.

Ik was gisteren aan het denken. Hoe lang zou de steam deck nog mee kunnen met de games? Eigenlijk is het meer een backlog machine. Voor de switch komen constant spellen uit, maar steam deck specifiek niet. Aan ene kant misschien wel jammer want ik denk niet dat je 5 jaar met een steam deck kan doen op deze manier. Dus zit je gebonden aan de oudere games. Wat natuurlijk niet slecht is maar toch iets om rekening mee te houden

Ik was gisteren aan het denken. Hoe lang zou de steam deck nog mee kunnen met de games? Eigenlijk is het meer een backlog machine. Voor de switch komen constant spellen uit, maar steam deck specifiek niet. Aan ene kant misschien wel jammer want ik denk niet dat je 5 jaar met een steam deck kan doen op deze manier. Dus zit je gebonden aan de oudere games. Wat natuurlijk niet slecht is maar toch iets om rekening mee te houden
Kijk is naar games die 10 jaar geleden zijn gereleased en games die vandaag de dag worden gereleased.. graphics zijn niet zo extreem meer vooruit gegaan..
Gezien het succes van de Steam Deck zullen ze ondertussen wel al bezig zijn met ne Steam Deck 2. En anderen, zullen de markt mss ook willen aanboren met hun hardware. Aangezien steamOS free is..

Wat spelen jullie zoal ? En kwa gewicht tov switch ? Ik krijg al krampen als ik de switch 30 minuten speel, bij de psvita niet bv.

Wat spelen jullie zoal ? En kwa gewicht tov switch ? Ik krijg al krampen als ik de switch 30 minuten speel, bij de psvita niet bv.
bij de switch krijgt iedereen wel krampen denk ik. Ergonomie van dat ding is een ramp. Veel te rechtlijnig en plat waardoor uw handen niet ergens rond kunnen zitten.

bij de switch krijgt iedereen wel krampen denk ik. Ergonomie van dat ding is een ramp. Veel te rechtlijnig en plat waardoor uw handen niet ergens rond kunnen zitten.
Wat een veralgemening… Nooit last gehad met undocked te spelen, zelfs niet voor langere tijd. Maar het klopt inderdaad wel dat je dat vaak hoort, wat niet wil zeggen dat het bij iedereen is.

Vraagje aan iemand die de 64gb steam deck heeft. Zijne alle games vanaf de micro sd kaart te spelen? Ook de AAA games?

Ik heb nu wel de grootste Steam Deck maar ik speel ook games vanaf mijn 512GB kaartje.
Merk je eigenlijk niet of amper. Laadtijden misschien iets langer.

Vandaag komt hopelijk mijn dock toe. GLS is echt zo belachelijk slecht he, al de derde keer dat die gingen leveren en ik dagen mag wachten op mijn pakket.

Heeft er hier iemand al psx games aan de praat gekregen met emudeck? Kan alle andere platformen laten draaien. Maar bij psx krijg ik steeds een bios not found foutmelding.

Edit: nvm heb het zelf kunnen oplossen. Lang leve Google !

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan