iLLuSion_xGen
Member
Iemand die de nieuwe Modern Warfare op zijn deck speelt? Ik zou willen weten hoe deze op een TV speelt onder Windows
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nieuwe MW en dan nog op tv aansluiten. Dat gaat echt niet geweldig draaien. Ook nog 4k resolutie graag misschien?Iemand die de nieuwe Modern Warfare op zijn deck speelt? Ik zou willen weten hoe deze op een TV speelt onder Windows

ik heb thans geen last van stotters in cloud gaming. Wel input latency maar nie storend. Zal er wel vanaf hangen welk spel ge speelt natuurlijkHeb sinds gisteren een (2de hands) steam deck 512GB met 512 GB SD kaartje.
Ben nog in de setup fase en heb enkel Half Life 2, Rochard en XBOX cloud gaming geinstalleerd. XBOX cloud ganing heeft wat stutter, ben er nog niet uit of het eigen is aan cloud gaming of toch aan de deck ligt.
Bedoeling is wat oude PC games, nieuwe indies en emulatie (moet de retroid 2 en switch vervangen eigenlijk).
no shit als ge ook alleen dat spel erop speeltVampire Survivors
Momenteel ook het enige. Steam Deck wordt hier heel weinig gebruikt.

hoe draait cyberpunk?Pentiment, Sea of Thieves, Fallout New Vegas, Fallout 4, Skyrim, Tetris Effect, Street Fighter IV, Cyberpunk zullen zo wat de voornaamste zijn![]()
Best goed eigenlijk. Was ik ook verrast doorhoe draait cyberpunk?
Mja, heb een redelijke Steam library, maar ik merk dat ik sneller de PS5 of Series X aanzet. De enige game die ik veel speel op pc is Football Manager, maar dat draait gewoon niet lekker op een Steam Deck. Heb er ondertussen wel Xcloud op gezet, dus mss dat ‘m nu wel wat meer gebruikt gaat worden.no shit als ge ook alleen dat spel erop speelt![]()
.Is normaal. Had ik ook de eerste dagen tot ik alles erop had wat ik wou. Nu game ik alleen nog maar erop.Er zijn zoveel mogelijkheden dat ik meer bezig ben met de setup dan met gamen...
Heb nu een aantal emulatoren aan de praat. Nog wat games kopieren van de library dat ik heb en dan ga ik eindelijk gamen.
Gisteren nog wat nieuwe games aangekocht voor de deck:
- Mad max
- Olliolli world
- Deathloop (platinum op PS5, lijkt me wel leuk nog eens te spelen)
- Tunic
Dat zijn de games die ik eerst ga spelen.
denk dat ge de steam deck heel verkeerd bekijkt. Ik hoor u praten over pc games. Maar veel console games zijn ondertussen ook op pc dus waarom zou ge die niet spelen op de deck? Er is zoveel goeie emulatie zoals ps2, gamecube, wii, switch. Die spellen zien er super uit op de deck. Als ge u gaat beperken tot pc games en dan cloud gaming dan gaat de boel snel vervelen denk ik iddMja, heb een redelijke Steam library, maar ik merk dat ik sneller de PS5 of Series X aanzet. De enige game die ik veel speel op pc is Football Manager, maar dat draait gewoon niet lekker op een Steam Deck. Heb er ondertussen wel Xcloud op gezet, dus mss dat ‘m nu wel wat meer gebruikt gaat worden.
Omdat ik die console games ofwel al gespeeld heb in het verleden of liever op console speel.denk dat ge de steam deck heel verkeerd bekijkt. Ik hoor u praten over pc games. Maar veel console games zijn ondertussen ook op pc dus waarom zou ge die niet spelen op de deck? Er is zoveel goeie emulatie zoals ps2, gamecube, wii, switch. Die spellen zien er super uit op de deck. Als ge u gaat beperken tot pc games en dan cloud gaming dan gaat de boel snel vervelen denk ik idd
Omdat ik die console games ofwel al gespeeld heb in het verleden of liever op console speel.
De Steam Deck diende voor mij eerder als vervanging van mijn (verouderde) game pc.