Steam Deck | handheld van Valve

Ik heb een etched screen, maar ik heb mijne 2de hands gekocht (512GB ssd + 512Gb SD) voor 500€.
Als ik nieuw moest kopen kocht ik een 64Gb en upgrade de SSD naar 1Tb. Dat scherm is de meerprijs niet waard, plak er dan een matte screenprotector op als je dat belangrijk vindt.
Da's wel een dikke deal die je daar gedaan hebt. Ik ga zien wat de markt te bieden heeft :)

Mijne net besteld :D gaat een goeie aanvulling zijn naast men switch. En ben nu toch al gewoon handheld te spelen en niet te moeten wachten tot de tv vrij is.

Ben wel benieuwd eerste game wordt Hogwarts Legacy

Ik ga eentje gaan bekijken die 2dehands verkocht wordt.
Zijn er dingen waar ik zeker op moet letten of die ik zeker moet vragen?

Ik ga eentje gaan bekijken die 2dehands verkocht wordt.
Zijn er dingen waar ik zeker op moet letten of die ik zeker moet vragen?
De prijs ik had ook eerst op 2de hands gekeken en ze vroeger meer dan hij nieuw kost.

Goh en dan het standaard is hij proper aan de sticks, misschien een half uurtje uit proberen?

Prijs is wel oke. Ik had elders nog iemand die hem wat goedkoper wilde laten gaan maar is een lange rit.
Het gaat hier over de 512Gb versie, aangekocht in december. Gaat de deur uit omdat hij niet gebruikt wordt.

Prijs is wel oke. Ik had elders nog iemand die hem wat goedkoper wilde laten gaan maar is een lange rit.
Het gaat hier over de 512Gb versie, aangekocht in december. Gaat de deur uit omdat hij niet gebruikt wordt.
Dit stond op reddit dacht post het even voor je :)

A couple things i would check out for;

• SD card slot, USB C port, and audio jack. These can easily be damaged so you want to make sure they are not and are working proper
  • Check or ask if the device has been opened
  • Speakers, is the sound good, no popping
  • battery life expectancy, seems to be an issue popping up with a few steam decks, so check that this deck doesn't have this issue, you should be able to find more info about this issue on this sub
  • all inputs, no sticking buttons, no dead or drifting joysticks, properly working pads, touch screen
  • it is a computer, so check things that you would check on a computer, charger, does it connect to the internet, Bluetooth, etc.

Heb ook wel interesse in de SD. Zoals vele hier zeggen lijkt me dit ideaal om savonds naast de vrouw even te gamen.
Ik schrik wel van de prijs. Tegen de €600 euro, dat is bijna een PS5…

Heb ook wel interesse in de SD. Zoals vele hier zeggen lijkt me dit ideaal om savonds naast de vrouw even te gamen.
Ik schrik wel van de prijs. Tegen de €600 euro, dat is bijna een PS5…
419 euro en je kan het overal meenemen, retrogames spelen, grote library met veel games aan goedkoper prijzen.
Quite the steal!

Ik moet zeggen ben blij verast over de levertijd.
Stond 1 tot 2 weken als ik hem kocht, maar woensdag besteld en vandaag ligt hem al te wachten om opgehaald te worden :D.

Kan je SD combineren met gamepass? Lukt dit goed?
Voor zover ik weet kan je enkel de Cloud-versie gebruiken (dus streamen in Edge). Ik heb het al “geïnstalleerd” gekregen via Microsoft hun eigen support post, maar nog niks getest. Online lees ik wel positieve dingen.

IMG_20230310_174210247.jpg
Hij is er :love:
In onberispelijke staat met een screenprotector op en een protective case bij.
Ligt enorm goed in de hand. Ik zie me mijn desktop nog volledig aan de kant laten staan.

Nog mensen die een protective case hebben? Past eigenlijk wel goed in de draagtas maar ik vraag me af of dat op de thumbsticks duwt?

Bekijk bijlage 17842Hij is er :love:
In onberispelijke staat met een screenprotector op en een protective case bij.
Ligt enorm goed in de hand. Ik zie me mijn desktop nog volledig aan de kant laten staan.

Nog mensen die een protective case hebben? Past eigenlijk wel goed in de draagtas maar ik vraag me af of dat op de thumbsticks duwt?
Goh

Ik dacht dat ook éérst maar niet echt, Hogwarts Legacy bv is een goede voorbeeld, game is prachtig op mijn desktop op de SD is het maar meh...
Andere games zijn dan wel vrij goed op de SD dusja, give or take.
SD gebruik ik gwn meestal als ik op verplaatsing zit.

Gisteren mijn SD ontvangen. Wat mij wel opvalt is het geluid. Er zouden bij productie twee soorten fans gebruikt worden. Ik heb de minderwaardige fan.

Terug
Bovenaan