Ge kunt da installeren, maar bvb The Last Of Us werkt niet.kan je soms ps3 emulator installeren op de steam deck?
rpcs3 bijvoorbeeld?
Ik denk dat het enkel zal lukken met oude/heel lichte games
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge kunt da installeren, maar bvb The Last Of Us werkt niet.kan je soms ps3 emulator installeren op de steam deck?
rpcs3 bijvoorbeeld?
of heel erg rijkIk ben zwak. Ik koop alles.
Nu goed, als hoofdredacteur moet ik een voorbeeld stellen zeker?![]()

Ja dat ook.of heel erg rijk![]()
En ook nog eens voor het geluk geborenJa dat ook.
Wel bewust gekozen voor 2dehands. Is ene van 4 maanden oud en maar 400 euro betaald in plaats van 550 euro.

Als ge zo dingen al moet opzoeken. Good luck met de deck. Die vraagt toch waar je je spel wilt opslaan?De mijne is vandaag ook aangekomen
Op het gemakje Dredge geïnstalleerd en half uurtje gespeeld.
Zou wel nog eens moeten opzoeken hoe ik mijn SD kan gebruiken als storage.
Ja dat ook.
Wel bewust gekozen voor 2dehands. Is ene van 4 maanden oud en maar 400 euro betaald in plaats van 550 euro
Je moet ze eerst formateren.Als ge zo dingen al moet opzoeken. Good luck met de deck. Die vraagt toch waar je je spel wilt opslaan?
Vraagt die toch automatisch als je ze erin steektJe moet ze eerst formateren.
Wat Marv hieronder zegt dus. Jij wist dus uit jezelf dat je eerst moet formatteren onder System en daarna nog eens als default gaan instellen bij Storage nog voor je uw Steam Deck vast gehad hebt?Als ge zo dingen al moet opzoeken. Good luck met de deck. Die vraagt toch waar je je spel wilt opslaan?
Je moet ze eerst formateren.
Zowel Tricky als SSX3 werken hier perfect.Ik zou hem alleen al aanschaffen voor de ssx reeks, is dat mogelijk ?
Als ze dat nu eens zouden remasteren, instand buy voor mij dan
euh ja? Elke sd kaart moet geformatteerd worden en als ge wilt dat die standaard gebruikt wordt moet ge dat aanpassen. Als ge iets of wat bezig zijt met multimedia weet ge zo dingen toch?Wat Marv hieronder zegt dus. Jij wist dus uit jezelf dat je eerst moet formatteren onder System en daarna nog eens als default gaan instellen bij Storage nog voor je uw Steam Deck vast gehad hebt?
Wilt ge dan ook eens mijn pronostieken en Lotto invullen als je zoveel op voorhand weet?![]()
Gebruik jij dan die trackpads veel? Ik alvast niet.Eh. Heeft maar een enkele troef over de Steam Deck, en da's die vertrouwde Xbox analogue layout. Maar dan wel geen gyro of trackpads.
Tegen de pricerange dat deze gaat gaan(800+?), schiet je het nut van de handheld voorbij en kijk je beter naar een gaming laptop.
valve heeft dan wel een enorme community en eigen store. Lijken me ook wel pluspunten. Alle games worden geoptimaliseerd voor de deck of mensen zorgen er wel voor dat het werkt. Geef mij maar het originele. De steam menus zijn ook zalig om in te werken. Benieuwd of dat op een windows tablet ook allemaal zo vlot werkt of meer een opdracht is. Maar wel goed dat er concurrentie komt dat kan alleen maar goed zijn.Gebruik jij dan die trackpads veel? Ik alvast niet.
Veel games bollen niet echt vlot op SD voorbeelden daarvan zijn Nioh 2, Wo Long, Horizon Zero Dawn.
Als het klopt wat Asus zegt dat de handheld dubbel krachtiger is dan de SD is dat een grotere troef.
En er is nog niets gezegd van de prijs....
Exactly. Dubbel het vermogen maar even toegankelijk als de Deck?En er is nog niets gezegd van de prijs....