Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Q3 2022 (juli-september)
Er zit geen haast achter bij mij, heb nog genoeg zaken om te spelen. Maar van wat ik er al van heb gezien ben ik al zeer tevreden. Zou hem vooral als emulator willen gebruiken.
Q3 2022 (juli-september)
Er zit geen haast achter bij mij, heb nog genoeg zaken om te spelen. Maar van wat ik er al van heb gezien ben ik al zeer tevreden. Zou hem vooral als emulator willen gebruiken.
Ik heb juist melding gekregen dat ik mijn 512Gb kan kopen. Maar ik ga hem niet pakken want ik heb er het geld niet voor.. Aan het bouwen en met de prijsverhogingen krijg ik dat niet aan mijn madam uitgelegd..
Ik heb juist melding gekregen dat ik mijn 512Gb kan kopen. Maar ik ga hem niet pakken want ik heb er het geld niet voor.. Aan het bouwen en met de prijsverhogingen krijg ik dat niet aan mijn madam uitgelegd..
Awel ik denk niet dat ge u plaats kunt doorgeven.. denk dat de enige manier zou zijn hem kopen en dan doorverkopen. Maar ja dan zit ge ook met miserie als er iets mis mee is bvb..
Awel ik denk niet dat ge u plaats kunt doorgeven.. denk dat de enige manier zou zijn hem kopen en dan doorverkopen. Maar ja dan zit ge ook met miserie als er iets mis mee is bvb..
garantie verloopt altijd via de leverancier zelf. Heeft niks te maken met doorverkopen. Als iemand die van u wilt overkopen laat die dan nu gewoon betalen en bestel die voor iemand anders
kheb al ondertussen een SD-kaart van 512 gig gekocht en erin gestoken.
tot nu toe
-Horizon Zero Dawn
-Dragonball Z Kakarot
-Elden Ring
-Ghostwire Tokyo
-Mass Effect: Legendary Edition
-Elex
Staan erop alle spelen spelen echt zalig en vlot Alleen Horizon Zero Dawn durft soms wel te zakken onder 30 fps.
En Ghoswire Tokyo wou de openings cinematic niet afspelen voor 1 of andere reden.
Echt wel een zalig ding.