Stel: je wint plots 500 miljoen euro. Waar zou je zelfs dan zeker nooit geld aan uitgeven?

Ik heb dit wel, eigenlijk. Maar het is de enige video-streaming dienst die ik heb, ook.

Same. Heb de anderen ook wel, maar premium staat het vaakst op.
e865f93b179576aaf8d7926aefcf5abe.gif

Ik heb geen enkele streaming dienst laar twijfel er ook over. Enkel vind ik 18 EUR om hun pestgedrag te valideren nogal veel.

Netflix: voor de kinderen vooral, ik voor de reruns van VOY, TNG en DS9.
Disney+: because starwars
Prime: wegens free delivery van online aankopen, en the Expanse
En dan YT premium voor de inslaapval-AI history docu's .

e865f93b179576aaf8d7926aefcf5abe.gif

Ik heb geen enkele streaming dienst laar twijfel er ook over. Enkel vind ik 18 EUR om hun pestgedrag te valideren nogal veel.

Om de reclame (in begin van de video’s toch) te omzeilen, refresh ik gewoon eens en dan zijn die twee reclameboodschappen weg in één keer.

Voor langere video’s natuurlijk geen oplossing.
Maar idd 12 eur is vrij veel vind ik ook.

Om de reclame (in begin van de video’s toch) te omzeilen, refresh ik gewoon eens en dan zijn die twee reclameboodschappen weg in één keer.

Voor langere video’s natuurlijk geen oplossing.
Maar idd 12 eur is vrij veel vind ik ook.
Ik denk dat we eigenlijk over de hele lijn dat een "licensie"-wereld gaan. Het is onvermijdelijk. Maar als je al die streaming diensten 1 voor 1 optelt, holy shit je komt aan wat abbonementen per maand.

Netflix, spotify, dysney+, streams, HBO...

Om dan nog maar te zwijgen van de 100+ euro per maand voor internet en GSM abbonementen

Je ligt bijna aan 200 per maand alleen in streamingdiensten en internet. Daar verwarmde je vroeger 2 grote huizen mee elke maand...

Ik denk dat we eigenlijk over de hele lijn dat een "licensie"-wereld gaan. Het is onvermijdelijk. Maar als je al die streaming diensten 1 voor 1 optelt, holy shit je komt aan wat abbonementen per maand.

Om dan nog maar te zwijgen van de 100+ euro per maand voor internet en GSM abbonementen

Je ligt bijna aan 200 per maand alleen in streamingdiensten en internet. Daar verwarmde je vroeger 2 grote huizen mee elke maand...

Bwah, je kan het zo duur maken als je zelf wilt eh.
Ik heb onbeperkt bellen + 40 GB voor 10€ pm bij Hey! (was een tijdelijke promotie van 'levenslange' 5€ korting per maand). Voor internet en tv zou je internet bij Hey! voor 39€ pm kunnen nemen en dan TV Light bij TV Vlaanderen voor nog geen 10€ pm. Het enige verschil met Proximus, Telenet, ... is dan dat je geen decoder hebt en via een app op je smartphone (of smart-tv) moet besturen.
Dus internet, telefoon en tv voor 60€ per maand.
Doe daar dan nog een aantal streamingabonnementen bij... +/- 9€ pm voor Disney+ (als je jaarabonnement neemt), 15-20€ pm voor Netflix (1080p of 4K), 11€ pm voor Spotify, ...
In totaal dus nipt 100€ per maand; daar heb je bij de telecomgiganten tegenwoordig amper nog een basispakket voor.
En als je het streamingfeestje helemaal compleet wil maken, doe er nog HBO, Amazon Prime en Streamz bij en je bent voor +/- 120€ per maand helemaal gesteld. Maar dan wordt gebrek aan tijd om alles te kunnen zien weer een probleem.

En hoeveel betaalde men vroeger (en sommigen nu nog) voor Telenet Digibox toestanden? Of een schotel op uw dak laten zetten?
Je hebt tegenwoordig qua in-house entertainment niet echt meer kosten dan vroeger (zeker niet inflation-adjusted), de provider aan wie je betaalt is gewoon veranderd.

En hoeveel betaalde men vroeger (en sommigen nu nog) voor Telenet Digibox toestanden? Of een schotel op uw dak laten zetten?
Je hebt tegenwoordig qua in-house entertainment niet echt meer kosten dan vroeger (zeker niet inflation-adjusted), de provider aan wie je betaalt is gewoon veranderd.
Eweka kost 50 euro per jaar XD

Terug
Bovenaan