Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan Dovy Keukens.
Ik heb dit wel, eigenlijk. Maar het is de enige video-streaming dienst die ik heb, ook.YouTube Premium
Ik heb dit wel, eigenlijk. Maar het is de enige video-streaming dienst die ik heb, ook.
Ik heb dit wel, eigenlijk. Maar het is de enige video-streaming dienst die ik heb, ook.
Same. Heb de anderen ook wel, maar premium staat het vaakst op.
![]()
Ik heb geen enkele streaming dienst laar twijfel er ook over. Enkel vind ik 18 EUR om hun pestgedrag te valideren nogal veel.
€ 18? Is € 12 / maand voor Youtube Premium.![]()
Ik heb geen enkele streaming dienst laar twijfel er ook over. Enkel vind ik 18 EUR om hun pestgedrag te valideren nogal veel.
![]()
Ik denk dat we eigenlijk over de hele lijn dat een "licensie"-wereld gaan. Het is onvermijdelijk. Maar als je al die streaming diensten 1 voor 1 optelt, holy shit je komt aan wat abbonementen per maand.Om de reclame (in begin van de video’s toch) te omzeilen, refresh ik gewoon eens en dan zijn die twee reclameboodschappen weg in één keer.
Voor langere video’s natuurlijk geen oplossing.
Maar idd 12 eur is vrij veel vind ik ook.
Ik denk dat we eigenlijk over de hele lijn dat een "licensie"-wereld gaan. Het is onvermijdelijk. Maar als je al die streaming diensten 1 voor 1 optelt, holy shit je komt aan wat abbonementen per maand.
Netflix, spotify, dysney+, streams, HBO...
Om dan nog maar te zwijgen van de 100+ euro per maand voor internet en GSM abbonementen
Je ligt bijna aan 200 per maand alleen in streamingdiensten en internet. Daar verwarmde je vroeger 2 grote huizen mee elke maand...
En hoeveel betaalde men vroeger (en sommigen nu nog) voor Telenet Digibox toestanden? Of een schotel op uw dak laten zetten?Ik denk dat we eigenlijk over de hele lijn dat een "licensie"-wereld gaan. Het is onvermijdelijk. Maar als je al die streaming diensten 1 voor 1 optelt, holy shit je komt aan wat abbonementen per maand.
Netflix, spotify, dysney+, streams, HBO...
Om dan nog maar te zwijgen van de 100+ euro per maand voor internet en GSM abbonementen
Je ligt bijna aan 200 per maand alleen in streamingdiensten en internet. Daar verwarmde je vroeger 2 grote huizen mee elke maand...
Eweka kost 50 euro per jaar XDEn hoeveel betaalde men vroeger (en sommigen nu nog) voor Telenet Digibox toestanden? Of een schotel op uw dak laten zetten?
Je hebt tegenwoordig qua in-house entertainment niet echt meer kosten dan vroeger (zeker niet inflation-adjusted), de provider aan wie je betaalt is gewoon veranderd.