Vorige week in Le Pristine verzeild geraakt.
Heel fijn gegeten.
In tussentijd ook nog een Julien (lievegem) en Heritage (Gent) meegepikt.
Hoe was Julien? Al regelmatig gepasseerd maar er nog nooit aan toe gekomen om dat uit te proberen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige week in Le Pristine verzeild geraakt.
Heel fijn gegeten.
In tussentijd ook nog een Julien (lievegem) en Heritage (Gent) meegepikt.
Disclaimer, ik ben er geweest toen het nog bistro julien was, maar afgaand op zijn menu is het niet echt veranderd.Hoe was Julien? Al regelmatig gepasseerd maar er nog nooit aan toe gekomen om dat uit te proberen...

).
wil er wel is graag gaan, daar ni van 
Ik vind Dim Dining echt fameus qua prijs. Als ik ga wil’k ook gewoon full all in gaan en dan ben’k zeker 330-350 kwijt. Da zijn 2* prijzenwil er wel is graag gaan, daar ni van
![]()

Ik vond die fantastisch goed, ga je je zeker niet beklagen!Echtgenote wordt in nazomer 40 en we zijn ook 15 jaar getrouwd - mag dus zeker gevierd worden.
Alvast een plekje gereserveerd bij de slagmolen, stond al lang op het “to do” lijstje dus dat wordt leuk aftellen
Daar zou ik ook wel eens willen gaan eten.Zaterdag Carcasse gedaan in Koksijde. Ontzettend lekker gegeten, echt van het beste vlees dat ik ooit geproefd heb. Maar prijzig! All-in (wijnen incluis) kwamen we aan 250 euro pp.
Maar als vleesliefhebben kom je hier echt enorm aan je trekken.
Zéér goede side dishes ook.
Hoe was de wijnkaart daar?Zaterdag Carcasse gedaan in Koksijde. Ontzettend lekker gegeten, echt van het beste vlees dat ik ooit geproefd heb. Maar prijzig! All-in (wijnen incluis) kwamen we aan 250 euro pp.

Redelijk uitgebreid. We hebben er een Barolo en Chateau Le Crock genuttigd.Hoe was de wijnkaart daar?
Carcasse staat op mijn lijstje om eens te doen. Ik ben echter al enkele keren naar Gillis geweest (Gent) wat een zeer gelijkaardig restaurant is en een waar paradijs voor een wijnliefhebber, en ik heb schrik om bij Carcasse op mijn honger te blijven zitten![]()
Gisteren Oak gedaan met 3 vaste restaurantvrienden
Ik heb weinig referentie want eigenlijk eerste keer in een sterrenrestaurant, maar mijn verwachtingen werden absoluut wel waargemaakt. Gezellige sfeer, goede bediening, enthousiaste sommelier die het allemaal smakelijk kon uitleggen. HEEL lekker gegeten, van de amuses tot het dessert heeft eigenlijk alles me enorm gesmaakt. Alles goed op smaak, mooi gepresenteerd, genoeg/niet te weinig/niet te veel.
Voor herhaling vatbaar!
Aja trouwens, Gillis is ook een toprestaurant en dat heb ik ook al een paar keer gedaan maar Carcasse is qua hele vlees belevenis nog enkele niveaus hoger.Hoe was de wijnkaart daar?
Carcasse staat op mijn lijstje om eens te doen. Ik ben echter al enkele keren naar Gillis geweest (Gent) wat een zeer gelijkaardig restaurant is en een waar paradijs voor een wijnliefhebber, en ik heb schrik om bij Carcasse op mijn honger te blijven zitten![]()
Top, merci! Dan toch eens inplannen voor dit najaar.Aja trouwens, Gillis is ook een toprestaurant en dat heb ik ook al een paar keer gedaan maar Carcasse is qua hele vlees belevenis nog enkele niveaus hoger.
De 5-gangen menu genomen? Wat moet ik me daar dan bij voorstellen?Zaterdag Carcasse gedaan in Koksijde. Ontzettend lekker gegeten, echt van het beste vlees dat ik ooit geproefd heb. Maar prijzig! All-in (wijnen incluis) kwamen we aan 250 euro pp.