Renegadexxripxx
Well-known member
9.000+€ voor met 5 personen te gaan eten.
Ik word er al onmiddellijk misselijk van.
Ik word er al onmiddellijk misselijk van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tgoh, ik vind door73 qua eten idd aan de onderkant geprijsd, maar hun wijn/dranken zijn wel relatief stevig geprijsd, dus het balanceert wel. Wij gaan er woensdag nog eens gaan eten, je zit toch rap aan €150 - 160 pp denk ik?Zijn vorige week bij Oak geweest. Verwachtingen lagen denk ik iets te hoog na eerdere bezoeken aan Door73, Oak is een bijzondere ervaring maar prijs-kwaliteit vinden we Door73 beter. Bij Door73 zit er naar ons gevoel nog veel rek op de prijs naar boven toe. Wel fijn dat je parking bij Oak kan reserveren, geen stress om parking in het stad te zoeken.
Ze verhuizen binnenkort naar nieuwe locatie, daar zullen ze wel geen eigen parking meer hebben.
Bij Oak betaal je het dubbele terwijl het interieur zeker niet beter is dan bij Door73. Benieuwd naar de nieuwe locatie, hij zei wel dat ze daar nog 2 tafels minder gaan hebben dus je weet eigenlijk al dat de prijzen omhoog gaan schietenTgoh, ik vind door73 qua eten idd aan de onderkant geprijsd, maar hun wijn/dranken zijn wel relatief stevig geprijsd, dus het balanceert wel. Wij gaan er woensdag nog eens gaan eten, je zit toch rap aan €150 - 160 pp denk ik?
Menu €89, aangepaste wijnen €45 en dan heb je nog geen aperitief of koffie gedronken. Da's toch al op sterrenniveau qua prijs. En ze zitten rond dat éénsterrenniveau qua eten, qua interieur/bediening is het wel wat minder imo.
Dus ik vind het relatief correct, veel duurder moet het toch niet worden.
. Oak is vooral qua gerechten verfijnder. Qua bediening moet Door73 ook niet onderdoen aan Oak. Eind november dus geweest.Nee helemaal niet.
Zeker de moeite om eens te gaan. Ikzelf ben er geweest voor de lunch.
Daarnet een reservatie gemaakt bij Amaranth in Merelbeke. Het zal mijn eerste ervaring worden met een volledig plant-based restaurant. Ik ben eens benieuwd.
Bij Oak betaal je het dubbele terwijl het interieur zeker niet beter is dan bij Door73. Benieuwd naar de nieuwe locatie, hij zei wel dat ze daar nog 2 tafels minder gaan hebben dus je weet eigenlijk al dat de prijzen omhoog gaan schieten. Oak is vooral qua gerechten verfijnder. Qua bediening moet Door73 ook niet onderdoen aan Oak.
De aangepaste wijnen bij Door73 zijn top! Daar betaal je net graag wat extra voor.

Hier ook net gelezen en toch de knoop doorgehakt om eens te gaan. Mijn vrouw krijg ik niet mee, en mijn zus haar man ook niet. Nu nog aan het polsen bij één van mijn andere zussen of ze niet meewil aangezien die niet drinktHof van Cleve is van start gegaan zonder sterren. 195 euro voor een menu en 105 euro voor de aangepaste wijnen. Een koopje?
Ik zou er héél graag eens geld aan willen geven (niet per sé Hof van Cleve, een andere klassezaak is ook goed), maar mijn vrouw krijg ik daar nooit van mijn leven mee naar toe en ik heb een bob nodig om terug thuis te geraken.
Kunnen we geen busje inleggen met uw zus als chauffeur en een hoop BG'ers van het brutoloontopic om de hele avond Montrachet en St. Petrus te hijsen?Hier ook net gelezen en toch de knoop doorgehakt om eens te gaan. Mijn vrouw krijg ik niet mee, en mijn zus haar man ook niet. Nu nog aan het polsen bij één van mijn andere zussen of ze niet meewil aangezien die niet drinkt
Het is een zak geld, maar ik vermoed dat hij sowieso op 2-sterrenniveau gaat koken gelet op zijn ervaring, en dan is het relatief ok. En zoals aangehaald in het artikel, vanaf hij zijn sterren krijgt gaat die prijs toch weer naar boven.
Een cadeautje gaat ze heus niet weigeren, en mits een kandidaat klassezaak in de buurt is een taxi betaalbaar, of als je leuke buren hebt kunnen die mss taxi spelen - ik doe dat regelmatig met de buren en visa versa.Hof van Cleve is van start gegaan zonder sterren. 195 euro voor een menu en 105 euro voor de aangepaste wijnen. Een koopje?
Ik zou er héél graag eens geld aan willen geven (niet per sé Hof van Cleve, een andere klassezaak is ook goed), maar mijn vrouw krijg ik daar nooit van mijn leven mee naar toe en ik heb een bob nodig om terug thuis te geraken.
Iemand al naar DIM Dining* geweest in Antwerpen? Ga er volgende week lunchen met de moeder.
Vrijdag in Dim Dining gegeten in Antwerpen.
Aziatisch is zeer ongebruikelijk voor mij, maar het was op uitnodiging, dus graag op ingegaan. 10 gangen menu genomen met non-alcoholische pairing (ik moest nog ergens acte de presence geven daarna dus de sake was geen goed idee).
Ik vond het alleszins een heel leuke ervaring. Lekkere gerechtjes, heel fijn afgewerkt en gepresenteerd, drank was niet altijd 100% mijn ding maar paste er op zich wel goed bij. Toch van genoten!

Van't weekend gaan eten in Boo Raan in Knokke. Eén ster, maar ik snap echt niet waarvan die komt. Je ervaart geen Michelin ervaring. Niet in ontvangst, niet in service ... qua wijn geopteerd voor een Brunello di Montalcino. Ze laten u voorproeven en dan zetten ze gewoon de fles op tafel en bedien u zelf. En als de schotels komen, veel te kleine tafels. Da's geen sterervaring ...
MAAR als het op het eten aankomt, is Boo Raan gewoon top! De Thaïse gerechten zijn tot in de puntjes verzorgd en super lekker. Ook hun desserts ... amai. Het zijn geen schilderijtjes op uw tafel, maar zo zo zo lekker. En uiteindelijk (als ge u inhoudt met de wijn) gaat ge makkelijk per koppel voor minder dan 250 EUR van tafel.
Dus sterwaardig? Nope. Aanrader? Hell yes! Gaan we zeker nog bezoeken.