In december Oak weer gedaanm, deze keer mijn vrouw durven meenemen die qua smaak zeer traditioneel is en voor wie het vooraf dus een enorm vraagteken was of het in de smaak zou vallen. Derde keer Oak ondertussen en voor de derde keer een menu dat van begin tot einde een voltreffer was. Voor mij een zeer consistente ervaring met toch genoeg vernieuwing in. Bijkomend chef's gerecht was schitterend, een brioche met kaviaar. Mijn vrouw was ook verkocht, gerechtje met zwezerik was niet helemaal haar ding maar voor de rest top.
De koffieruimte achteraf is effectief wel een meerwaarde tov de vorige locatie.
Naar porties toe - ik lees hierboven "porties niet groot". Klopt op zich wel per gerecht, maar tel er het mooie palet aan amuses bij, neem het Chef's menu met extra gang en achteraf de koffie met enkele pralines, koekjes, gebak, en rijstpap of taart... Ik ging echt compleet vol buiten.
De koffieruimte achteraf is effectief wel een meerwaarde tov de vorige locatie.
Naar porties toe - ik lees hierboven "porties niet groot". Klopt op zich wel per gerecht, maar tel er het mooie palet aan amuses bij, neem het Chef's menu met extra gang en achteraf de koffie met enkele pralines, koekjes, gebak, en rijstpap of taart... Ik ging echt compleet vol buiten.

Ja idd, en nog veel plaats, zo exclusief is het precies niet. 
.