Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand enig idee waar ik deze (liefst gratis) kan vinden? Heb reeds verschillende supermarkten in de buurt geprobeerd maar helaas telkens zonder succes.
Dank!
Iemand enig idee waar ik deze (liefst gratis) kan vinden? Heb reeds verschillende supermarkten in de buurt geprobeerd maar helaas telkens zonder succes.
Dank!
Dank!
Freecircle via fb: een oproepje plaatsen zodat mensen uit de streek reageren. Zie dan soms mensen die in de supermarkt werken dan al reageren met "ik werk donderdag, ik hou er aan de kant voor jou!" Bvb
Freecircle via fb: een oproepje plaatsen zodat mensen uit de streek reageren. Zie dan soms mensen die in de supermarkt werken dan al reageren met "ik werk donderdag, ik hou er aan de kant voor jou!" Bvb
De verhuisdozen van de Action heb ik bij een vorige verhuis eens geprobeerd. Waren echt slecht tenzij je er uitsluitend (zeer) lichte objecten in steekt. Een paar boeken en het zakte door.
Het is allemaal een complot van Big Banana Box en de winkels die verhuisdozen verkopen, zeg ik u!
Maak de gratis bananendozen zodanig schaars dat je verplicht bent dure verhuisdozen aan te schaffen.
Mss raar, maar probeer eens bij zorgvoorzieningen in de buurt. Pamperleveringen zijn meestal in goeie stevige dozen. Worden bij ons opt werk door personeel dikwijls gevraagd om te verhuizen.