Stevige bananendozen/verhuisdozen

Walnoot

Banned
Iemand enig idee waar ik deze (liefst gratis) kan vinden? Heb reeds verschillende supermarkten in de buurt geprobeerd maar helaas telkens zonder succes.
Dank!

Iemand enig idee waar ik deze (liefst gratis) kan vinden? Heb reeds verschillende supermarkten in de buurt geprobeerd maar helaas telkens zonder succes.
Dank!
Freecircle via fb: een oproepje plaatsen zodat mensen uit de streek reageren. Zie dan soms mensen die in de supermarkt werken dan al reageren met "ik werk donderdag, ik hou er aan de kant voor jou!" Bvb

Zelf heb ik de in de Action gekocht.

Heb je al navraag gedaan bij nachtwinkels / dagwinkels in de buurt?
Nee, enkel supermarkten. Zal eens bij een nachtwinkel en een dagwinkel in de buurt vragen.

Freecircle via fb: een oproepje plaatsen zodat mensen uit de streek reageren. Zie dan soms mensen die in de supermarkt werken dan al reageren met "ik werk donderdag, ik hou er aan de kant voor jou!" Bvb

Zelf heb ik de in de Action gekocht.
Heb helaas/gelukkig geen Facebook.

De verhuisdozen van de Action heb ik bij een vorige verhuis eens geprobeerd. Waren echt slecht tenzij je er uitsluitend (zeer) lichte objecten in steekt. Een paar boeken en het zakte door.

Toch bedankt voor de tips!

In de Brico hebben ze ook verhuisdozen, maar redelijk duur: https://www.brico.be/nl/search?text=verhuisdozen

Supermarkten is echt wel de grootste kans, maar dat is dikwijls zelfs met wachtlijsten, want bananendozen zijn redelijk populair :p
Het is allemaal een complot van Big Banana Box en de winkels die verhuisdozen verkopen, zeg ik u!
Maak de gratis bananendozen zodanig schaars dat je verplicht bent dure verhuisdozen aan te schaffen.

Terug
Bovenaan