astragtuner
Active member
Was deze morgen met mijn vuile onderbroek en t-shirt op weg naar de gang om ze aan de kapstok te hangen.
Multitasking blijft moeilijk
Multitasking blijft moeilijk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met zoveel koorts blijf je thuis. Bel de dotter maar. Heb ook eens gewacht tot ik 40° had om dokter te bellen. Een uurtje erna was hij er en dacht eerst dat zijn thermometer kapot was. Ik had ondertussen al 40,5°.Gisteren ziek naar huis gereden.. direct mn bed in. 3 uren in bed zonder te kunnen slapen. elke keer zeer koud.om 20 u naar beneden gegaan en t° genomen. 38.9°. Deze nacht weer eeer slecht geslapen, heb het warm/koud en moet gaan werken :-(
WTF, ik werd gewoon fysiek ongemakkelijk van naar dat filmpje te kijken. Sommige mensen hebben toch echt een dead-wish.Het kan steeds erger:
Werkelijk, waarom zo het lot tarten.
Very stupid game, very stupid prize.

Is claustrofobie iets wat ge kunt krijgen? want ik denk da ik het nu wel heb.Het kan steeds erger:
Werkelijk, waarom zo het lot tarten.
Very stupid game, very stupid prize.
Hierna ging de conducteur op grondige wijze het toilet controleren om te checken of er toch zeker niemand zich verstopt had?Mijn scharrel die mij foto's van lingerie, butt- en tittypics verzend. Bij het grondig inspecteren van de foto's kwam ineens de conducteur in alle stilte naast mij "u vervoersbewijs aub" terwijl hij aan het kijken was naar het vleeswaar op mijn schermpje

Ons moeder die mij ne verrassingsbezoek brengt en zich afvraagt wat de karrevracht zakdoeken, 6 paar krokante sokken, handlotion, vaseline, spuitbus slagroom, chocoladesaus, xxl condoms, baida en blauwe pillen daar zitte te doen in mijn slaapkamer. Volledig vergeten om alles op te ruimen, godverdoeme eh![]()
The man reads me like a bookIk moet door u altijd aan die mop denken.
Befferke komt bij de uroloog met een verwrongen gezicht en zegt:
"Dokter, de boel doet zo'n pijn, daar beneden. Ik maak me nogal zorgen."
"Nou, laat u de broek dan maar eens zakken", zegt de arts. En hij valt
om van verbazing, want de jongeheer van Beffermans is een ruïne. Een en al
blauwe plekken en bloeduitstortingen. Vreselijk.
"Mijn god", roept de arts. "Wat hebt u daarmee uitgehaald? Hebt u iets
raars met uw vrouw gedaan?"
Beffer zegt, "Nou ja, eigenlijk niet. We hebben gewoon seks. Elke dag.
Nooit een probleem. Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag,
zaterdag en zondag."
"Nou ja, ik ben blij voor u", zegt de arts. "Maar wat doet u dan nog
meer?"
"Euh." Beffer aarzelt een beetje. "Ik heb ook een vriendinnetje. En
we doen het bijna elke dag. Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag,
vrijdag en zaterdag. In het begin wilde ze niet op zondag, want dan
moest ze naar de kerk, maar tegenwoordig vindt ze het zo lekker, dat
we het dan óók doen."
"Tja", antwoordt de arts. "Ik heb beroepsgeheim, dus maak u geen
zorgen, ik vertel het niet aan uw vrouw."
"Oh, maar dan durf ik ook wel op te biechten dat ik soms naar de
hoeren ga!", roept Beffer.
"Wat? Hoe vaak?", stamelt de arts.
"Nou, meestal maak ik een tussenstopje in de rosse buurt als ik onderweg
ben van mijn vrouw naar mijn vriendin. Dus op maandag, dinsdag,
woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag."
"Ja, dan is het wel duidelijk wat de oorzaak van uw pijn is", knikt de
arts. "U hebt gewoon veel te veel seks!"
"Denkt u echt?" vraagt Beffer.
De arts knikt.
"Oh gelukkig. Ik was al bang dat 't door het masturberen kwam."
.
.
)Ook zoiets, terugvlucht vanuit de USA (ook voor 9/11). Had een grote dolk gekocht als souvenir en die gewoon in mijn handbagage gestoken zonder verder nadenkenik ben ooit met een schroevendraaier van 30 cm op het vliegtuig gemogen (pre - 9/11). Stak in mijn rugzak van het snowboarden. Customs moest es lachen en liet me gewoon door. Denk dat ik nu al met een kogel tussen mijn ogen op de grond lag![]()
Wel gedetecteerd natuurlijk. Werd in een zakje gedaan en aan de piloot gegeven. Mocht hem na het landen bij de piloot afhalen 
Mooie humble brag tusssendoor.Ons moeder die mij ne verrassingsbezoek brengt en zich afvraagt wat de karrevracht zakdoeken, 6 paar krokante sokken, handlotion, vaseline, spuitbus slagroom, chocoladesaus, xxl condoms, baida en blauwe pillen daar zitte te doen in mijn slaapkamer. Volledig vergeten om alles op te ruimen, godverdoeme eh![]()

Same here. Op rome reis.ik ben ooit met een schroevendraaier van 30 cm op het vliegtuig gemogen (pre - 9/11). Stak in mijn rugzak van het snowboarden. Customs moest es lachen en liet me gewoon door. Denk dat ik nu al met een kogel tussen mijn ogen op de grond lag![]()

Post-9/11 hebben mijn ouders mijn grootouders eens op hun eerste vliegvakantie ooit (naar kreta) meegenomen.Ook zoiets, terugvlucht vanuit de USA (ook voor 9/11). Had een grote dolk gekocht als souvenir en die gewoon in mijn handbagage gestoken zonder verder nadenkenWel gedetecteerd natuurlijk. Werd in een zakje gedaan en aan de piloot gegeven. Mocht hem na het landen bij de piloot afhalen
![]()