Green Mamba
Well-known member
Om daar te geraken heeft hij nu wel blauwe pillen nodig.Mooie humble brag tusssendoor.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om daar te geraken heeft hij nu wel blauwe pillen nodig.Mooie humble brag tusssendoor.![]()

Huh? Is xxl niet de standaard dan bro?Mooie humble brag tusssendoor.![]()
De brag is al minder humble nu.Huh? Is xxl niet de standaard dan bro?

Ooit iets vergelijkbaar meegemaakt. Laten we zeggen dat een groot potje met slijm van de kinderen, samen met een powerbank in de rugzak nogal anders overkwam in de scanner. Ook echt alles stil en iedereen direct op high-alert.Eentje van gisteren toen we op reis vertrokken; eerste keer met nieuw samengesteld gezin, vlucht vertrekt heel vroeg in de ochtend vanuit Eindhoven.
Met de kinderen ‘s nachts opgestaan en alles verliep vlot. Aan de security plots een alarm dat afgaat, banden vallen stil en niemand mocht nog bagage aanraken. Het leek me eerst een oefening of training van een nieuwe medewerker of zo. Tot een vroeg “van wie is deze trolley”. Dat was de mijne een van de drie die ik voor mij en m’n kinderen had.
“Reis je met kinderen?”
‘Ja inderdaad”
“En wie heeft deze koffer ingepakt?”
‘Euh dat heb ik gedaan’
“Vind u het dan een goed idee om een speelgoedwapen in te pakken?”
‘Euh wat? Nee natuurlijk niet’ (nog altijd half denkend dat het een oefening was maar terwijl enorm nerveus “wtf?!”)
Dan moest ik koffer voorzichtig openen en achteruit gaan staan en begon zij in een van die vakken helemaal onderaan te voelen. Haalde ze er effectief een metalen speelgoed revolver uit. Ik ben 5 jaar van m’n leven kwijt denk ik.
Dat was dus een koffertje dat m’n zoon een jaar eerder mee had op kamp in cowboy thema.
M’n vriendin vond het allemaal hilarisch (omdat we gelukkig nog wel mee de vlucht op mochten)
De brag is al minder humble nu.![]()

Als de vlucht met een Boeing is, zou je nu direct een zitje bij de piloot krijgen.ik ben ooit met een schroevendraaier van 30 cm op het vliegtuig gemogen (pre - 9/11). Stak in mijn rugzak van het snowboarden. Customs moest es lachen en liet me gewoon door. Denk dat ik nu al met een kogel tussen mijn ogen op de grond lag![]()
een openbaar bidet? Waar heb je dat gevonden?1tje voor de mannen:
Mijn velleke zat niet goed bij het plassen deze ochtend en het was een openbaar bidet.
Sjans dat ik er alleen was
Was mss een drinkfontein?een openbaar bidet? Waar heb je dat gevonden?
Kan wel van pas komen in de zomer om te verfrissen.

Tandpasta heeft niet de functie van een zeep hé, daar zit een schuurmiddel in gecombineerd met antibacteriële zaken en dingen om je tanden sterker te maken/te herstellen (fluor bv.).Bij de terugreis heel vroeg opgestaan want was nog eindje naar luchthaven + huurauto terugbrengen en met kleine kinderen gaat dat sowieso wat trager.
Laatste spullen haastig aan het inladen en wanneer ik m’n tanden wil poetsen, zie ik dat m’n vriendin de tandpasta al had ingepakt.
Twee keuzes:
* vragen waar de tandpasta zit en terug uit de bagage halen
* het busje handzeep van het huurhuisje zelf.
Ik maakte de verkeerde keuze, zelfs al lette ik er extra op om niets in te slikken.
Tot aan het ontbijt in de terminal rondgelopen met een zeepsmaak.
Zeep?Bij de terugreis heel vroeg opgestaan want was nog eindje naar luchthaven + huurauto terugbrengen en met kleine kinderen gaat dat sowieso wat trager.
Laatste spullen haastig aan het inladen en wanneer ik m’n tanden wil poetsen, zie ik dat m’n vriendin de tandpasta al had ingepakt.
Twee keuzes:
Ik maakte de verkeerde keuze, zelfs al lette ik er extra op om niets in te slikken.
Hoe kwam je daar nu bij?Als het een goed idee was, zou ik het hier niet posten hèZeep?Hoe kwam je daar nu bij?

Hij had net een hoop vuile praat uitgekraamd en dan moet je uw mond wassen met zeep he.Zeep?Hoe kwam je daar nu bij?

Optie 3: voor 1x uw tanden niet poetsen..Bij de terugreis heel vroeg opgestaan want was nog eindje naar luchthaven + huurauto terugbrengen en met kleine kinderen gaat dat sowieso wat trager.
Twee keuzes:
Dan hebt ge noch sjans dat de poetsvrouw niet binnenkwam als ge daar met uwe mond vol schuim stond. Dan kon ge ook nog iets gaan zetten in het genante situaties topic.Bij de terugreis heel vroeg opgestaan want was nog eindje naar luchthaven + huurauto terugbrengen en met kleine kinderen gaat dat sowieso wat trager.
Twee keuzes: