Ik dacht even dat je hier ging zeggen: “de andere kleine”.Ik kom thuis en moet nog iets in de andere auto leggen. Ik doe die open en wie zit daar in de kinderstoel...
Dan had je het topic gewonnen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht even dat je hier ging zeggen: “de andere kleine”.Ik kom thuis en moet nog iets in de andere auto leggen. Ik doe die open en wie zit daar in de kinderstoel...

Uw schoen zet ge meestal op voorhandkomt die dan op 29/11 tegenwoordig?
.ja, de avond ervoor, maar toch geen week?Uw schoen zet ge meestal op voorhand.
Hier is de traditie dat vanaf de Sint in het land is, je de schoen hier en daar mag zetten. Dan wordt er alleen maar snoep/fruit gegeven. Het zal misschien verschillen per regio, maar hier heb ik nooit anders geweten.ja, de avond ervoor, maar toch geen week?
Hier is het op 5 december savonds en geen minuut eerder. Nog nooit gehoord gehoord dat mensen die zo vroeg en meermaals zetten! Verwende kindersHier is de traditie dat vanaf de Sint in het land is, je de schoen hier en daar mag zetten. Dan wordt er alleen maar snoep/fruit gegeven. Het zal misschien verschillen per regio, maar hier heb ik nooit anders geweten.

Ocharme Toontje....Hier is het op 5 december savonds en geen minuut eerder. Nog nooit gehoord gehoord dat mensen die zo vroeg en meermaals zetten! Verwende kinders![]()
De pietenvakbond heeft glijdende uren afgedwongen. Nu is dat dus verspreid over een langere periode.Hier is het op 5 december savonds en geen minuut eerder. Nog nooit gehoord gehoord dat mensen die zo vroeg en meermaals zetten! Verwende kinders![]()

Als kind was het bij ons toch ook al de mode om uw schoentje vooraf te zetten met uw wenslijstje en tekeningen bij. Hij kwam die dan halen en liet wat piknikken en chocolade achter.Hier is het op 5 december savonds en geen minuut eerder. Nog nooit gehoord gehoord dat mensen die zo vroeg en meermaals zetten! Verwende kinders![]()
Al wat ik hieruit leer is dat mijne Sint veel efficiënter is dan die van ulle!Als kind was het bij ons toch ook al de mode om uw schoentje vooraf te zetten met uw wenslijstje en tekeningen bij. Hij kwam die dan halen en liet wat piknikken en chocolade achter.
Hoe kan die anders in godsnaam gaan weten wat hij moet brengen?
Dit begint een "mijn Sint heeft de grootste Piet" discussie te worden!Al wat ik hieruit leer is dat mijne Sint veel efficiënter is dan die van ulle!
Moet iets streekgebonden zijn, hier in de Brusselse rand toch ook enkel maar geweten dat alles werd klaargezet op de 5de voor de 6de. Verder was er niets buiten misschien dat er een brief werd geschreven naar de Sint.Hier is het op 5 december savonds en geen minuut eerder. Nog nooit gehoord gehoord dat mensen die zo vroeg en meermaals zetten! Verwende kinders![]()
Er zitten waarschijnlijk wat leden nerveus te wachten tot ze hun loon of vermogen in deze discussie kunnen introduceren, maar ze weten nog niet hoe.Dit begint een "mijn Sint heeft de grootste Piet" discussie te worden!
Er zal wel een verschil zijn tussen een zwarte piet en een roet piet zekerDit begint een "mijn Sint heeft de grootste Piet" discussie te worden!

Dat kan. Bij ons is 't nog de old-fashioned way. Uitgezonderd dan de zwarte pieten, die zijn vervangen door roetpieten. Want zwarte piet wordt gelinkt met slavernij.Al wat ik hieruit leer is dat mijne Sint veel efficiënter is dan die van ulle!
Die van mij hebben hun lijstje gemaakt. Ik heb daar een foto van doorgemaild naar de Sint. Dat die vent ook zijn bestelling kan plaatsen en zijn logistiek kan verzorgen. En achteraf stuurt hij mij op mijn mail de factuur voor wat hem gebracht heeft.Als kind was het bij ons toch ook al de mode om uw schoentje vooraf te zetten met uw wenslijstje en tekeningen bij. Hij kwam die dan halen en liet wat piknikken en chocolade achter.
Hoe kan die anders in godsnaam gaan weten wat hij moet brengen?

Huh bij ons thuis in mijn kindertijd was dat ook zo. Schoen zetten met een wortel voor het paard en een Palm voor zwarte pietHier is de traditie dat vanaf de Sint in het land is, je de schoen hier en daar mag zetten. Dan wordt er alleen maar snoep/fruit gegeven. Het zal misschien verschillen per regio, maar hier heb ik nooit anders geweten.

De dochter zet nu idd ook de schoen met wortel, een pintje en soms een tekening. Ik geniet er wel van hoe ze ermee bezig is.Huh bij ons thuis in mijn kindertijd was dat ook zo. Schoen zetten met een wortel voor het paard en een Palm voor zwarte piet
Al doen we dat nu thuis ook niet.