Dan moet je dat moment gewoon ownen door verder te doen alsof dat zo moet.Gelukkig stonden er geen 6 mensen op te kijken waaronder 1 waar ik opleiding aan geef. Oef.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet je dat moment gewoon ownen door verder te doen alsof dat zo moet.Gelukkig stonden er geen 6 mensen op te kijken waaronder 1 waar ik opleiding aan geef. Oef.
'Altijd proeven van het materiaal waarin je boort en eens voelen aan de structuur. En waarmee voelen we de structuur het beste? Inderdaad, de ogen!'Dan moet je dat moment gewoon ownen door verder te doen alsof dat zo moet.

Ah, daarom noemt men dat een kopieermachine.Gisteren namiddag lijst getrokken met welke toestellen in het labo kalibratie nodig hebben, status gewijzigd moeten worden etc. Daar dan wat bij kribbelen voor sommige toestellen en daarna moet dat ingescand worden... Deze morgen toekomen op het werk en die lijst niet meer vinden. Hele labo afgezocht, nergens te vinden. Mijn werk opnieuw gedaan met een nieuwe lijst om dan die te willen inscannen en die klep van de scanner opendoen... Ik moet niet meer zeggen wat er daar lag![]()

Ik ben zo ooit eens toegekomen bij een maat waarmee ik afgesproken had om te gaan lopen met mijn gewone schoenen nog aan. Mocht me dan weerkeren naar huis om mijn loopschoenen te gaan halen ...Ik ben deze ochtend weer een toerreke gaan lopen maar het ging echt voor geen meter.
Dit was de slechtste dag van het jaar *by far*. Het tempo en de HR waren OK maar toch ging het echt niet.
Ik kom thuis. Merk ik plots op dat mijn 'huidige' loopschoenen in de hoek stonden te blinken.
Ik had de verkeerde loopschoenen aan mijn voeten. (Een oud exemplaar met enorm veel kilometers op de teller).
Daarom dus dat zo goedkoop was!Godver, mij misklikt op een boeking. Ipv zaterdag uitchecken moeten we er morgenvroeg al uit blijkbaar, kreeg net de reminder van airbnb. Had een ganse dag uitstappen en resto gepland :fuck:
Daarom dus dat zo goedkoop was!

Auf wiederschnitzel!En de misses is iets minder blij met mij![]()

Iets anders zoeken in de buurt eventueel?
In juni met mijn vrouw de Mullerthal trail gaan doen in Luxemburg. We waren al 2 uren onderweg toen ik plots besefte dat ik mijn wandel/loopschoenen niet mee had.Ik ben zo ooit eens toegekomen bij een maat waarmee ik afgesproken had om te gaan lopen met mijn gewone schoenen nog aan. Mocht me dan weerkeren naar huis om mijn loopschoenen te gaan halen ...