Stomme stoot van de dag

Gisteren namiddag lijst getrokken met welke toestellen in het labo kalibratie nodig hebben, status gewijzigd moeten worden etc. Daar dan wat bij kribbelen voor sommige toestellen en daarna moet dat ingescand worden... Deze morgen toekomen op het werk en die lijst niet meer vinden. Hele labo afgezocht, nergens te vinden. Mijn werk opnieuw gedaan met een nieuwe lijst om dan die te willen inscannen en die klep van de scanner opendoen... Ik moet niet meer zeggen wat er daar lag :unsure:

Gisteren namiddag lijst getrokken met welke toestellen in het labo kalibratie nodig hebben, status gewijzigd moeten worden etc. Daar dan wat bij kribbelen voor sommige toestellen en daarna moet dat ingescand worden... Deze morgen toekomen op het werk en die lijst niet meer vinden. Hele labo afgezocht, nergens te vinden. Mijn werk opnieuw gedaan met een nieuwe lijst om dan die te willen inscannen en die klep van de scanner opendoen... Ik moet niet meer zeggen wat er daar lag :unsure:
Ah, daarom noemt men dat een kopieermachine.

Eentje van vorige week. Fiets mee in de koffer voor een wedstrijd te rijden, het achterwiel moet eruit om erin te krijgen. Na de wedstrijd fiets terug in de koffer, wiel erin, maar portefeuille ergens misleid. Ik haal alles terug uit de auto maar ze lag gewoon op mijn bestuurdersstoel. Dusja fiets er terug in. Ik kom thuis en haal mijn fiets uit en wil mijn achterwiel erin steken. Hu? Wtf? Achterwiel is er niet???

Had ik dat dus tegen mijn auto gezet en vertrokken erzonder. In volle vaart terug aangezet, kom er toe en zie van 500m ver dat wiel liggen in het midden van de parking. Niet gestolen en ik heb er wonder bij wonder ook niet over gereden.

Sidenote: het is een wiel van 1000€ dus de stress was vrij groot.

Daarnet bij het uitvoeren van een betaling voor Limburg.net vergeten de gestructureerde mededeling in te geven.:angry:

Dit zal hopelijk morgen met 1 telefoontje opgelost zijn, maar als iemand die altijd aan het worst-case-scenario denkt zie ik me al door een hele mallemolen gaan en kan ik straks het containerpark nog niet meer binnen....:cry:

Thuiskomen en de auto parkeren in een parkeervak langs de straat.
Gsm, portefeuille, autosleutels en huissleutels vastnemen en vervolgens uitstappen.

So far so good.

Maar ik had de huissleutels blijkbaar toch niet stevig genoeg vast en ze glippen uit m'n handen, recht het rioolputje binnen. Niet eens het rooster geraakt, los erdoor.

Ik dus dat rooster opengedaan (was gelukkig niet vastgeroest) en op m'n knieën m'n arm in het vuile stinkende water gestoken. Gelukkig was dat niet al te diep (tot net boven m'n elleboog in het water) en had ik de sleutels snel gevonden.

Ik stond namelijk vlak na een bocht en de auto's passeerden op enkele centimeters van m'n hoofd.

Ik ben deze ochtend weer een toerreke gaan lopen maar het ging echt voor geen meter.
Dit was de slechtste dag van het jaar *by far*. Het tempo en de HR waren OK maar toch ging het echt niet.

Ik kom thuis. Merk ik plots op dat mijn 'huidige' loopschoenen in de hoek stonden te blinken. :unsure:
Ik had de verkeerde loopschoenen aan mijn voeten. (Een oud exemplaar met enorm veel kilometers op de teller).

Ik ben deze ochtend weer een toerreke gaan lopen maar het ging echt voor geen meter.
Dit was de slechtste dag van het jaar *by far*. Het tempo en de HR waren OK maar toch ging het echt niet.

Ik kom thuis. Merk ik plots op dat mijn 'huidige' loopschoenen in de hoek stonden te blinken. :unsure:
Ik had de verkeerde loopschoenen aan mijn voeten. (Een oud exemplaar met enorm veel kilometers op de teller).
Ik ben zo ooit eens toegekomen bij een maat waarmee ik afgesproken had om te gaan lopen met mijn gewone schoenen nog aan. Mocht me dan weerkeren naar huis om mijn loopschoenen te gaan halen ...

Godver, mij misklikt op een boeking. Ipv zaterdag uitchecken moeten we er morgenvroeg al uit blijkbaar, kreeg net de reminder van airbnb. Had een ganse dag uitstappen en resto gepland :fuck:

Ik ben zo ooit eens toegekomen bij een maat waarmee ik afgesproken had om te gaan lopen met mijn gewone schoenen nog aan. Mocht me dan weerkeren naar huis om mijn loopschoenen te gaan halen ...
In juni met mijn vrouw de Mullerthal trail gaan doen in Luxemburg. We waren al 2 uren onderweg toen ik plots besefte dat ik mijn wandel/loopschoenen niet mee had.

Ik heb sinds juli een nieuwe bril als ondersteuning om op donkere dagen in den auto te rijden. Deze morgen de bril even afgezet en op mijn autostoel gelegd om m'n dochter af te zetten aan school om er dan vervolgens netjes op te gaan zitten.

Leuk om de nieuwe week te starten.

Mijn schoonbroer werkt sinds een klein jaar voor een Israelische IT firma.
Ik vroeg onlangs hoe het ermee was, en hij zei dat hij het wel leuk vond door het gebrek aan hierarchie. Hij zei dat ze in Israel veel meer dan hier van vlakke structuren houden.

Ik kon het niet laten om de mop te maken; "Ah, ja, als je naar Gaza kijkt, daar hebben de Israelis inderdaad wel een erg vlakke structuur gemaakt".
Het werd een beetje ongemakkelijk.

Gisteren denk ik plots, waar is mijn laptop lader, heb ik die ergens in een vergaderruimte laten liggen of zo.
Bleek dat die gewoon in een vak van mijn rugzak zat, gewoon erover gekeken dat die daar onderaan zat.

Zaterdag met de kleine naar Pizza Hut geweest omdat hij vrijdag had gezegd dat hij op restaurant pizza wou eten, en die hier in de buurt onder de middag niet open waren. We komen thuis, hij speelt wat en rust wat. Ineens om 17h zegt hij dat hij zijn knuffel niet vindt.
Je moet weten, beste lezer, dat hij 4 identieke heeft. 1 die er nog als nieuw uit ziet en de rest die meer grijs dan wit zijn van te gebruiken. Hij kan die alle 4 perfect uit elkaar halen, mijn vrouw en ik zien bij 2 knuffels specifiek geen verschil. Hij was natuurlijk 'zijn' knuffel kwijt. Degene waarmee hij slaap. De andere hebben andere functies, oa dat ze van 'ons' zouden zijn.

Heel het huis doorzocht, de oprit, overal. Ik rij terug naar de Pizza Hut en ga daar binnen maar ze hadden niks gevonden. Ook niet in de Lunch Garden. Op de parking gezocht, tussen de bladeren, ... Uiteindelijk rij ik naar huis zonder knuffel. Ondertussen is het donker.
Ik kom thuis en moet nog iets in de andere auto leggen. Ik doe die open en wie zit daar in de kinderstoel... de knuffel.
Die zat daar al van vrijdag toen ik de kleine naar school deed, en hij had naar de Pizza Hut dus helemaal niet zijn eigen knuffel meegenomen.
We konden er eigenlijk alleen maar mee lachen achteraf maar het was toch efkes stress.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan