Stomme stoot van de dag

Heel deze Sint discussie doet me denken aan een fake artikel die ik enkele jaren geleden gemaakt had.

image1.jpeg

Ik zat aan m'n bureau even iets te lezen op m'n gsm, en daarna wou ik hem op m'n bureau leggen om wat verder te werken.
Maar ik leg hem niet ver genoeg waardoor hij naar beneden valt.

Als een echte man zat ik natuurlijk met mijn benen wat open, en uit reflex knijp ik die supersnel dicht.

Het positieve hieraan was dat ik m'n gsm tussen m'n benen gevangen had en die dus niet op de grond viel.

Het negatieve was dat m'n linkerteelbal ook tussen m'n benen hing te chillen en die dus even geplet werd.
Dat was 10 minuten geleden en ik voel elke hartslag nog steeds in die teelbal.

Ik heb het al aan m'n vrouw laten weten, geen seks vanavond :cry:

Ik zat aan m'n bureau even iets te lezen op m'n gsm, en daarna wou ik hem op m'n bureau leggen om wat verder te werken.

Als een echte man zat ik natuurlijk met mijn benen wat open, en uit reflex knijp ik die supersnel dicht.

Het positieve hieraan was dat ik m'n gsm tussen m'n benen gevangen had en die dus niet op de grond viel.

Het negatieve was dat m'n linkerteelbal ook tussen m'n benen hing te chillen en die dus even geplet werd.

IKUmgU.gif

Ge hebt toch nog altijd uw vingers en uw tong nog …waarom moet uw vrouw gestraft worden omdat gij een stommiteit doet ? ;)

(S , op uwen buik gaan liggen met de benen lichtjes gespreid en dan komt dat wel goed )

(PS2 : voor de sex met uw vrouw héé…uw ballen gaan niet minder pijn doen . ;) )

Ik snap er geen ballen van.

ik had last van een stinkende ammoniak geur in mijn auto.

ik dacht dat de katten in de motorblok kropen snachts en er in plasten.
heb de hele motorblok uitgespoten met hoge druk reiniger. ook heel de cabine achteraan en de voorkant van auto gereinigd. nieuwe luchtfilter gestoken.
2 dagen later: weeral dat probleem !!

ben beginnen de auto verder parkeren. nadien opnieuw zelfde probleem !

blijkt nu dat de brandblus apparaat (15 jaar oud), gewoon lekte, en die vloeistof (soort zwavel/ammoniak) die geur deden verspreiden!

mijn deskbike dat niet meer connecteerde met de app. Ding is oud zal wel kapot enz... na 2 jaar tot de vaststelling gekomen dat er een batterij in de bluetooth sensor zit en deze gewoon plat was 🤦‍♂️

Mogelijker stomme stoot voor morgen. Als je secret Santa doet met de familie moet je dan alsnog een cadeau voorzien voor je vrouw? 😬

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan