kinxton
Active member
Smijt ge dan stiekem weg achterin de tuin, en vind ze 'm enkele weken nadien wel niet terug zekerDe dochter zet nu idd ook de schoen met wortel, een pintje en soms een tekening. Ik geniet er wel van hoe ze ermee bezig is.
?Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smijt ge dan stiekem weg achterin de tuin, en vind ze 'm enkele weken nadien wel niet terug zekerDe dochter zet nu idd ook de schoen met wortel, een pintje en soms een tekening. Ik geniet er wel van hoe ze ermee bezig is.
?De Spiekpietjes bellen dat door naar de Opschrijfpieten. True story.Hoe kan die anders in godsnaam gaan weten wat hij moet brengen?
Ik ga toch geen pint weg smijten heSmijt ge dan stiekem weg achterin de tuin, en vind ze 'm enkele weken nadien wel niet terug zeker?

HG werkt beter tegen schimmel.Niemand zet hier een bakje water en wa suikerklontjes voor het schimmel??
![]()

Ik zat aan m'n bureau even iets te lezen op m'n gsm, en daarna wou ik hem op m'n bureau leggen om wat verder te werken.
Maar ik leg hem niet ver genoeg waardoor hij naar beneden valt.
Als een echte man zat ik natuurlijk met mijn benen wat open, en uit reflex knijp ik die supersnel dicht.
Het positieve hieraan was dat ik m'n gsm tussen m'n benen gevangen had en die dus niet op de grond viel.
Het negatieve was dat m'n linkerteelbal ook tussen m'n benen hing te chillen en die dus even geplet werd.
Dat was 10 minuten geleden en ik voel elke hartslag nog steeds in die teelbal.
Ik heb het al aan m'n vrouw laten weten, geen seks vanavond![]()
Ge hebt toch nog altijd uw vingers en uw tong nog …waarom moet uw vrouw gestraft worden omdat gij een stommiteit doet ?Ik heb het al aan m'n vrouw laten weten, geen seks vanavond![]()

)Ik snap er geen ballen van.Ik zat aan m'n bureau even iets te lezen op m'n gsm, en daarna wou ik hem op m'n bureau leggen om wat verder te werken.
Maar ik leg hem niet ver genoeg waardoor hij naar beneden valt.
Als een echte man zat ik natuurlijk met mijn benen wat open, en uit reflex knijp ik die supersnel dicht.
Het positieve hieraan was dat ik m'n gsm tussen m'n benen gevangen had en die dus niet op de grond viel.
Het negatieve was dat m'n linkerteelbal ook tussen m'n benen hing te chillen en die dus even geplet werd.
Dat was 10 minuten geleden en ik voel elke hartslag nog steeds in die teelbal.
Ik heb het al aan m'n vrouw laten weten, geen seks vanavond![]()
Yeah figuredAls je zin hebt in ambras niet
is eerste keer dat we secret Santa doen en ook eerste keer voor mij. Vorige jaren was het enkel wij en mijn ouders nu gaan we met 16 zijn.Zo te lezen ook uwe laatste wellichtYeah figuredis eerste keer dat we secret Santa doen en ook eerste keer voor mij. Vorige jaren was het enkel wij en mijn ouders nu gaan we met 16 zijn.

Ik lees: als je Secret Santa doet met de familie, wil je dan een jaar zonder seks of niet?Mogelijker stomme stoot voor morgen. Als je secret Santa doet met de familie moet je dan alsnog een cadeau voorzien voor je vrouw?![]()
Geeft ze ne Rudolf. Misschien best niet waar de bomma bijzit.Mogelijker stomme stoot voor morgen. Als je secret Santa doet met de familie moet je dan alsnog een cadeau voorzien voor je vrouw?![]()