Uit lang vervlogen discussies heb ik geleerd dat West-Vlaanderen eeuwig in de jaren '50 verkeert. LGBTQ, wuk?hebt ge over de 'hij' gelezen of insinueert ge dat zijn vriend de vrouw is in de relatie?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uit lang vervlogen discussies heb ik geleerd dat West-Vlaanderen eeuwig in de jaren '50 verkeert. LGBTQ, wuk?hebt ge over de 'hij' gelezen of insinueert ge dat zijn vriend de vrouw is in de relatie?
I fucking love toast, what absolute genius took a bite of bread and was like "cook it again", unreal.Wit brood is dan ook enkel lekker in de toaster als het bruin is.
Bij deze is dat mijn stomme stoot van de dag. Ik ga niet insinueren of ik kan homohater ook nog toevoegen aan mijn veroordeeldelijstje op BG.hebt ge over de 'hij' gelezen of insinueert ge dat zijn vriend de vrouw is in de relatie?
De vaste takelaar van 't stad is belachelijk efficiënt als ze moeten komen. Die verdienen daar dan ook goed de kost mee. De reviews op Google spreken ook boekdelen...Stomme stoot van vorige week. Mijn lief woont in Antwerpen Centrum dus ik parkeer mij altijd in de P+R Linkeroever en neem dan de tram naar Opera en ga dan te voet tot bij hem. We kwamen zaterdagnacht van een feestje en ik moest zondagochtend vroeg weg dus ik stelde voor om mijn auto al uit de P+R te gaan halen en voor de deur te zetten, op zondag moet je toch niet betalen om te parkeren.
Maar ze zijn in de buurt aan het werken en hij woont dicht bij de Vogeltjesmarkt op het Theaterplein en op zondag is een kant van de baan voorbehouden voor de wagens van marktkramers van 5 tot 17. Hij parkeert zich aan die kant, ik rol mijn raam naar beneden en ik zeg "we mogen hier niet staan." Hij zegt van maakt niet uit, ze controleren daar toch niet op, zet u hier ook maar.
Zondagochtend allebei onze auto weg natuurlijkBijna 300 euro kwijt, elk.
wat een stereotiep zeg! En sheldon zijn lief is geen vrouw btw!Vrouwen nooit vertrouwen als het met verkeer te maken heeft.
Het onnozele is dat echt heel die straat vol stond met verkeerd geparkeerde wagens en precies enkel de onze en 2-3 anderen weggesleept waren. Ik was er nu zondag ook en opnieuw stond dat quasi volledig vol zonder dat er getakeld werden.De vaste takelaar van 't stad is belachelijk efficiënt als ze moeten komen. Die verdienen daar dan ook goed de kost mee. De reviews op Google spreken ook boekdelen...

Bij deze is dat mijn stomme stoot van de dag. Ik ga niet insinueren of ik kan homohater ook nog toevoegen aan mijn veroordeeldelijstje op BG.
wat een stereotiep zeg! En sheldon zijn lief is geen vrouw btw!
Extra ironisch na zijn post vlak boven de uweEentje bij op dat lijstje van uw slechte kwaliteiten tot daar aan toe, maar als ge door trump al opt matje wordt geroepen, is het toch tijd voor bezinning vrees ik

maar gelukkig was dat iets da regelmatig haperde, eens goe aan trekken en twas terug ok zei hij. oef !Denk dat dit een potentiële inbreker meer gaat afschrikken dan een deur die op slot isThuisgekom en zien dat ik 3 uur ben weggeweest met de voordeur wagenwijd open.
Denk dat het de 4e keer is dat ik dat tegenkom.![]()
Wat er achter de deur zit ook.Denk dat dit een potentiële inbreker meer gaat afschrikken dan een deur die op slot is

Zo spreekt ge wel niet over uw vrouw héWat er achter de deur zit ook.![]()

Grote kans dat er kurkuma in de curry zat. Veel geluk om dat nog uit uw broek te krijgen... Dat is echt vuiligheid.had een "yellow curry" gerecht besteld op restaurant,
een oud vrouwtje kwam die brengen op een rolkarretje... 4 borden was te veel om te dragen, begrijpelijk.
maar ik had dus niet gezien hoeveel saus er in was, ik zat neer aan tafel, en nam het bord aan, en ietsje schuin, natuurlijk heel die yellow curry op mijn lichtblauwe jeans.
2 keer proberen uit te wassen, hielp niet. was natuurlijk op weekend dus geen andere broek mee. daar laatste 2 dagen mogen rond lopen met een gele vlek, precies een urine vlek, naast mijn kruis. nog nooit zo beschaamd geweest als die laatste dagen.
where is vanisher when you need it.
potverdikke, das mogelijk. nogtans met washandje en zeep 2 keer het er proberen uit frotten....Grote kans dat er kurkuma in de curry zat. Veel geluk om dat nog uit uw broek te krijgen... Dat is echt vuiligheid.
Ge bedoelt uw kurkuma?potverdikke, das mogelijk. nogtans met washandje en zeep 2 keer het er proberen uit frotten....
hopelijk weet ons moeke vanavond nog raad.