Stomme stoot van de dag

Stomme stoot van vorige week. Mijn lief woont in Antwerpen Centrum dus ik parkeer mij altijd in de P+R Linkeroever en neem dan de tram naar Opera en ga dan te voet tot bij hem. We kwamen zaterdagnacht van een feestje en ik moest zondagochtend vroeg weg dus ik stelde voor om mijn auto al uit de P+R te gaan halen en voor de deur te zetten, op zondag moet je toch niet betalen om te parkeren.

Maar ze zijn in de buurt aan het werken en hij woont dicht bij de Vogeltjesmarkt op het Theaterplein en op zondag is een kant van de baan voorbehouden voor de wagens van marktkramers van 5 tot 17. Hij parkeert zich aan die kant, ik rol mijn raam naar beneden en ik zeg "we mogen hier niet staan." Hij zegt van maakt niet uit, ze controleren daar toch niet op, zet u hier ook maar.

Zondagochtend allebei onze auto weg natuurlijk :unsure: Bijna 300 euro kwijt, elk.
De vaste takelaar van 't stad is belachelijk efficiënt als ze moeten komen. Die verdienen daar dan ook goed de kost mee. De reviews op Google spreken ook boekdelen...

Vrouwen nooit vertrouwen als het met verkeer te maken heeft.
wat een stereotiep zeg! En sheldon zijn lief is geen vrouw btw!
maar los daarvan, 150 euro voor te takelen is belachelijk weinig toch? Hier ooit es tegen een boom gevlamd, en dat was 5 jaar terug iets van een 700 euro hoor om te takelen.

De vaste takelaar van 't stad is belachelijk efficiënt als ze moeten komen. Die verdienen daar dan ook goed de kost mee. De reviews op Google spreken ook boekdelen...
Het onnozele is dat echt heel die straat vol stond met verkeerd geparkeerde wagens en precies enkel de onze en 2-3 anderen weggesleept waren. Ik was er nu zondag ook en opnieuw stond dat quasi volledig vol zonder dat er getakeld werden.

Ofwel waren er al weggesleept en terug anderen geparkeerd :unsure:

Zondag mee geweest met kameraad naar ons stamcafé om zijn jas op te halen (die hij vergeten was daags voordien)...

ging normaal niet lang duren dus, maar het was voetbal weekend, en vele mensen die ik ken waren er ook. Ene pint na de andere...
net op moment ik wou naar huis gaan, komt er een mooie vrouw binnen met haar vent en kindje.

Je moet weten: iedereen in dat café is 40+/50+/60+ , zij wordt morgen 30. En das echt een knappe, en ik heb er een boontje voor.

komt ze bij ons groepje zitten, want ja, ik ken haar, ze woont niet ver van me, begint ze onze pinten uit te drinken, haar vent en kind naar huis te sturen, begint te vapen in het café, op mijn schoot te zitten....

allemaal goed en wel, plots komt mijn kameraad zijn vrouw ook nog langs, mijn kameraad op halen. en zijn dochter. Natuurlijk kennen die 2 mijn vriendin heel goed. die keken toch maar scheef toen ze die knappe vrouw op mijn schoot zagen, en blijkbaar heb ik haar ook nog es beloofd iets te gaan eten met haar morgen voor haar verjaardag.

zit nu met het dilemma, hou ik mijn woord, of hoop ik dat ze het zelf ook vergeten is.

keuzes keuzes, maar aangezien ze op 200 meter van mij woont, wil ik daar toch ook wel niet te close mee worden. ik verkies altijd mijn eigen vrouw boven haar.
maar ergens spreekt me dat wel aan in haar: zo'n bad girl attitude. De mijne is heel braaf en onderdanig. Vind het wel eens fijn zo'n rebelse chick die alles durft.

Bij deze is dat mijn stomme stoot van de dag. Ik ga niet insinueren of ik kan homohater ook nog toevoegen aan mijn veroordeeldelijstje op BG.

wat een stereotiep zeg! En sheldon zijn lief is geen vrouw btw!

Eentje bij op dat lijstje van uw slechte kwaliteiten tot daar aan toe, maar als ge door trump al opt matje wordt geroepen, is het toch tijd voor bezinning vrees ik

Naar mijn werk vertrekken en constateren na 10 minuten dat ik mijn rolstoel op de oprit heb laten staan 🤦‍♂️ .
Gelukkig dan opgemerkt en niet op de parking van het werk.

moest met mijn baas zijn BMW cabrio naar de autokeuring.

had nog nooit met open dak gereden, dus daar ff gevraagd hoe ik da spel open kon klappen. ik dus gedaan, maar niet helemaal open blijkbaar. laatste paar cm bleven precies "steken". constant foutmelding op mijn scherm. toch mee terug naart werk gereden.

gevolg : ik krijg opeens dat dak niet meer terug dicht.

heb het dan maar op die mannen van de autokeuring gestoken :p maar gelukkig was dat iets da regelmatig haperde, eens goe aan trekken en twas terug ok zei hij. oef !

Thuisgekom en zien dat ik 3 uur ben weggeweest met de voordeur wagenwijd open. :unsure:
Denk dat het de 4e keer is dat ik dat tegenkom. :lol:

had een "yellow curry" gerecht besteld op restaurant,
een oud vrouwtje kwam die brengen op een rolkarretje... 4 borden was te veel om te dragen, begrijpelijk.

maar ik had dus niet gezien hoeveel saus er in was, ik zat neer aan tafel, en nam het bord aan, en ietsje schuin, natuurlijk heel die yellow curry op mijn lichtblauwe jeans.

2 keer proberen uit te wassen, hielp niet. was natuurlijk op weekend dus geen andere broek mee. daar laatste 2 dagen mogen rond lopen met een gele vlek, precies een urine vlek, naast mijn kruis. nog nooit zo beschaamd geweest als die laatste dagen.
where is vanisher when you need it.

had een "yellow curry" gerecht besteld op restaurant,
een oud vrouwtje kwam die brengen op een rolkarretje... 4 borden was te veel om te dragen, begrijpelijk.

maar ik had dus niet gezien hoeveel saus er in was, ik zat neer aan tafel, en nam het bord aan, en ietsje schuin, natuurlijk heel die yellow curry op mijn lichtblauwe jeans.

2 keer proberen uit te wassen, hielp niet. was natuurlijk op weekend dus geen andere broek mee. daar laatste 2 dagen mogen rond lopen met een gele vlek, precies een urine vlek, naast mijn kruis. nog nooit zo beschaamd geweest als die laatste dagen.
where is vanisher when you need it.
Grote kans dat er kurkuma in de curry zat. Veel geluk om dat nog uit uw broek te krijgen... Dat is echt vuiligheid.

Grote kans dat er kurkuma in de curry zat. Veel geluk om dat nog uit uw broek te krijgen... Dat is echt vuiligheid.
potverdikke, das mogelijk. nogtans met washandje en zeep 2 keer het er proberen uit frotten....

hopelijk weet ons moeke vanavond nog raad.

De oudste had fietsexamen vandaag. Paar keer dit weekend het parcours met hem gedaan, hem wat zaken uitgelegd. Op een bepaald moment rij ik achter hem en denk: ik moet nog eens kijken of zijn lichten werken want de politie gaat die wel controleren voor het examen.
Natuurlijk thuis toegekomen en vergeten he.

Deze morgen willen we met de fiets naar school vertrekken. En mijn ogen vallen weer op die lichten: verdomme vergeten...
Dus ik test dat. Voorlicht: OK. Achterlicht geeft niets. Nieuwe batterijen in, nog niets... Of als je heel goed kijkt een zeer klein lichtje. Er moet wat anders verkeerd zijn dan die batterijen maar ik heb nu geen tijd om daar naar te kijken. Ik wissel snel het achterlicht van mijn fiets met dat van hem en hij met een fiets in orde naar school.
Deze avond wissel ik die achterlichten weer naar de goede fiets. Gezien dat een fiets van de fietsbib is en die binnenkort binnengaat haal ik mijn nieuwe batterijen eruit en steek de oude er terug in. Ik wil dat nog eens testen en dat licht brandt perfect... :wtf:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan