Tis van den ikeaIk heb de foto gezien. Dat moet toch echt een brak tafelke zijn als dat hout zo doorbarst door daar een ps5 kaske op te gooien![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis van den ikeaIk heb de foto gezien. Dat moet toch echt een brak tafelke zijn als dat hout zo doorbarst door daar een ps5 kaske op te gooien![]()

Kon ni winnen met COD.
PS5 kaske tegen het tafelke gegooid. Kaske en tafelke kapot![]()

Dit sluit aan bij het intelligentieniveau dat ik van u verwacht na het lezen van al je andere posts.Dingen als water in de waterkoker doen vergeten aan te zetten en mezelf afvragen waarom het zo lang duurt is standaard bij mij.
Boter in de oven leggen ipv koelkast ook.
Mails met halve boodschappen verzenden ook etc..
Maar vandaag was extra erg.
Ik kwam toen net thuis van het ophalen van mijn man zijn dochter en had dus geen tijd gehad om naar de winkel te gaan.
Kom binnen met veel kabaal en geroep, hij was in zijn kantoor thuis, ik gooi die deur open en vraag keihard of hij de maandverband heeft gekocht omdat ik lek loop en zei erboven op nog eens dat halfdood ben wegens buikpijn en en dat ik eten ging bestellen.
Hij zat de hele tijd te kijken, met één groot oog en één klein oog, meestal is dat niet oké dan.
Wist ik veel dat hij een in zoom meeting zat?
Ik zag je naam en las kaske als kakske.![]()
Haha! Hier ook zo'n warhoofd. Met toespijs in de slaapkamer toekomen en dan 30 seconden nodig hebben om te beseffen wat er aan 't gebeuren is. Sleutels buiten op de deur laten zitten en de hele dag gaan werken. Gaan masturberen in den hof tot ge beseft dat de gebuurs ook buiten zitten enz... Allee... de standaard zaken zowa.Dingen als water in de waterkoker doen vergeten aan te zetten en mezelf afvragen waarom het zo lang duurt is standaard bij mij.
Boter in de oven leggen ipv koelkast ook.
Dit sluit aan bij het intelligentieniveau dat ik van u verwacht na het lezen van al je andere posts.
Ik fuck mijn Senseo wel eens op. Normaalgezien vraagt dat volgende handelingen:Dingen als water in de waterkoker doen vergeten aan te zetten en mezelf afvragen waarom het zo lang duurt is standaard bij mij.

Doe hem dan gewoon de maandag normaal aan?Afgelopen zondag heel de dag mijn boxershort achterstevoren en binnenstebuiten aangehad en ik had niks door.![]()
Ben ik nu de enige die PS5 kakske lees wanneer dat bericht van jou komt?Kon ni winnen met COD.
PS5 kaske tegen het tafelke gegooid. Kaske en tafelke kapot![]()
Dan kun je hem nog 2 dagen binnenstebuiten dragen 1 dag omgekeerd en 1 dag juist.Doe hem dan gewoon de maandag normaal aan?
We zijn weer vertrokken... Wasmachine ingestoken zonder wasmiddel. Tortilla's in de microgolf op 300 seconden ipv 30. Mijne was stinkt en mijn eten is ontploft.
Hoezo, zit @Lint zijn vrouw hier ook?Getrouwd
(Edit mod: verplaatst op vraag van user)
Ik laat die meestal gewoon meelezen als ik het grappig vind.Hoezo, zit @Lint zijn vrouw hier ook?
.@nestorius, of bedoel nestorix, vroeg ze toen?Ik laat die meestal gewoon meelezen als ik het grappig vind.
Net eens gevraagd, maar @nestorius had ze nog nooit zien passeren.
begrijpbaarIk laat die meestal gewoon meelezen als ik het grappig vind.
Net eens gevraagd, maar @nestorius had ze nog nooit zien passeren.
Maar Nestorix heeft wel het schoonste vrouwke van heel Armorica
Is dit serieus? Beetje gemixte emoties hiero haha wou eerst zoGetrouwd
(Edit mod: verplaatst op vraag van user)
reageren en tegelijk zo
maar toch ook wel een beetje
dus either way, gefeliciteerd en also ur screwed!Meestal is dat net niet het geval.ur screwed!