We zijn beide dad's met wijf, dus we gaan dat al niet winnen.Aaaaah, 2 sollicitanten voor de Single Dad Award!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn beide dad's met wijf, dus we gaan dat al niet winnen.Aaaaah, 2 sollicitanten voor de Single Dad Award!![]()

Nu nog wel, laat ons nog ne keer klappen volgend jaar!We zijn beide dad's met wijf, dus we gaan dat al niet winnen.![]()

Waarom zou ik zo'n dingen niet durven zeggen? Ik ben niet samen met een seut die zo'n dingen persoonlijk neemt hoor.Nu nog wel, laat ons nog ne keer klappen volgend jaar!
Alez, als je zo een dingen wél durft zeggen tegen je eigen partner natuurlijk![]()

Je krijgt toch een uitrijticket?Auto parkeren op parking cinema ,eentje drinken erna , gesloten poort uiteraard ,w8en tot de volgende film gedaan is![]()
tis geen kinepolisJe krijgt toch een uitrijticket?

Ik heb anders geen verschil in wat ik hier zeg, bij kameraden zeg, en wat ik thuis zeg... alleen wil ik me thuis nog censureren 1 periode per maandWaarom zou ik zo'n dingen niet durven zeggen? Ik ben niet samen met een seut die zo'n dingen persoonlijk neemt hoor.
Moest ik al mijn platte moppen hier vertellen die ik tegen haar vertel, had ik al een perm-ban. Ze kan er zelf trouwens ook goed weg mee. Geen woke-zever hier.
.Auto parkeren op parking cinema ,eentje drinken erna , gesloten poort uiteraard ,w8en tot de volgende film gedaan is![]()
Ik hou het hier toch netjes. Moest ik hier vertellen wat ik op het werk of tegen familie en vrienden vertel, had ik hier al lang niet meer kunnen posten.Ik heb anders geen verschil in wat ik hier zeg, bij kameraden zeg, en wat ik thuis zeg... alleen wil ik me thuis nog censureren 1 periode per maand.

Cityscoop wel , enkel iets voor en iets na de film , om wildparkeerders te vermijden . Khad et moeten weten maja wijsgemaakt dat "de poorten zullen wel openblijven ze" .Huh, die poorten gaan pas open na de film of wat?
Wat voor een belachelijk systeem is datCityscoop wel , enkel iets voor en iets na de film , om wildparkeerders te vermijden . Khad et moeten weten maja wijsgemaakt dat "de poorten zullen wel openblijven ze" .

I'm freeWat voor een belachelijk systeem is dat![]()

haha jups , welcome to RoeselareDa heb ik nu echt nog nooit gehoord
Als ge het dan vroeger wilt aftrappen tijdens de film staat ge daar schoon.
Viel?Het viel toch als een stoot aan... die ik niet direct nog eens ga meemaken ;p.

Ik weet het ik heb zeer veel change gehad idd. Ik heb er een jerrycan diesel in gegooid, hem gestart en zeker een half uur laten draaien voordat ik er mee gereden heb. In het begin sputterde hij maar na een paar minuten draaide hij goed. Ik rij er nog altijd mee, zonder enige nadelen te ondervinden. Voor hetzelfde geld had ik hem met die tankbeurt kapot gereden.Chance dat je geen schade hebt opgelopen. Heel uw lubricatie naar de vaantjes met die naft.
oei ik doe dat eigenlijk nooitVandaag heel de dag niet thuis geweest.
Wanneer ik daarstraks thuiskwam overviel de warmte mij meteen, was mijn chauffage vergeten uitzetten.
Gelukkig zijn de gasprijzen niet hoog.