Stomme stoot van de dag

Nu nog wel, laat ons nog ne keer klappen volgend jaar! 😇

Alez, als je zo een dingen wél durft zeggen tegen je eigen partner natuurlijk 😏
Waarom zou ik zo'n dingen niet durven zeggen? Ik ben niet samen met een seut die zo'n dingen persoonlijk neemt hoor.
Moest ik al mijn platte moppen hier vertellen die ik tegen haar vertel, had ik al een perm-ban. Ze kan er zelf trouwens ook goed weg mee. Geen woke-zever hier.

Waarom zou ik zo'n dingen niet durven zeggen? Ik ben niet samen met een seut die zo'n dingen persoonlijk neemt hoor.
Moest ik al mijn platte moppen hier vertellen die ik tegen haar vertel, had ik al een perm-ban. Ze kan er zelf trouwens ook goed weg mee. Geen woke-zever hier.
Ik heb anders geen verschil in wat ik hier zeg, bij kameraden zeg, en wat ik thuis zeg... alleen wil ik me thuis nog censureren 1 periode per maand :shutup:.

Ik heb anders geen verschil in wat ik hier zeg, bij kameraden zeg, en wat ik thuis zeg... alleen wil ik me thuis nog censureren 1 periode per maand :shutup:.
Ik hou het hier toch netjes. Moest ik hier vertellen wat ik op het werk of tegen familie en vrienden vertel, had ik hier al lang niet meer kunnen posten. :lol:

Da heb ik nu echt nog nooit gehoord :lol:

Als ge het dan vroeger wilt aftrappen tijdens de film staat ge daar schoon.

Vandaag heel de dag niet thuis geweest.
Wanneer ik daarstraks thuiskwam overviel de warmte mij meteen, was mijn chauffage vergeten uitzetten :sop: .

Gelukkig zijn de gasprijzen niet hoog.

Chance dat je geen schade hebt opgelopen. Heel uw lubricatie naar de vaantjes met die naft.
Ik weet het ik heb zeer veel change gehad idd. Ik heb er een jerrycan diesel in gegooid, hem gestart en zeker een half uur laten draaien voordat ik er mee gereden heb. In het begin sputterde hij maar na een paar minuten draaide hij goed. Ik rij er nog altijd mee, zonder enige nadelen te ondervinden. Voor hetzelfde geld had ik hem met die tankbeurt kapot gereden.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan