Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor overdreven systeem is dat nu weer. Zeker een Duitse wagenMet m'n nieuwe wagen moet je via de boordcomputer de ruitenwissers in 'service' stand zetten.

'T is nog echt waar ook. Moet dat bij de mijne ook doenWat voor overdreven systeem is dat nu weer. Zeker een Duitse wagen

Niet vandaag maar ik denk er wel vandaag pas aan. Ik herinnerde mij dat ik een pakje kipfilets had gekocht en nu kan ik die nergens vinden. Ze liggen al zeker niet in de frigo.
Ik heb ze twee weken geleden gekocht![]()

Wachten tot de kip zodanig is gegist dat het pakske ontploft. Dan zal je ze wel rap vinden.Ik heb ze twee weken geleden gekocht![]()
Ooit eens met mosselen voorgehad.Wachten tot de kip zodanig is gegist dat het pakske ontploft. Dan zal je ze wel rap vinden.
Dat baart me dus echt zorgen. Sinds mijn Corona besmetting is mijn reukzin nog steeds heel beperkt. En dat dus vooral bij stinkende geuren; deo en bijvoorbeeld specifieke etensgeuren zoals stoofvlees ruik ik wel (maar zwak), maar stank zoals grote boodschap (van mezelf of de kinderen) ruik ik nog totaal niet.Wachten tot de kip zodanig is gegist dat het pakske ontploft. Dan zal je ze wel rap vinden.
Dan heb je ze mss al opgegeten? Eens polsen bij jouw grote vreetzak?Niet vandaag maar ik denk er wel vandaag pas aan. Ik herinnerde mij dat ik een pakje kipfilets had gekocht en nu kan ik die nergens vinden. Ze liggen al zeker niet in de frigo.
Ik heb ze twee weken geleden gekocht![]()

Ne collega heeft dat bij ons op het werk eens gedaan. Die had pakken mossels nodig voor een test. Hij heeft die eerst een dikke week in de frigo laten liggen en is dan 2 weken op vakantie vertrokkenOoit eens met mosselen voorgehad.
Tot op vandaag de ergste geur die ik ooit heb geroken.
Bij ons is er niks gebeurd maar bij collega's is die pak dus effectief ontploft.Ooit eens met mosselen voorgehad.
Tot op vandaag de ergste geur die ik ooit heb geroken.
Een tijdje terug heeft een misnoegde treinreiziger voor de kloterij twee kilo rotte mosselen op een aantal zetels uitgekapt en uitgesmeerd. Walgelijk. Die geur zat zelfs in het ventilatiesysteem.Ne collega heeft dat bij ons op het werk eens gedaan. Die had pakken mossels nodig voor een test. Hij heeft die eerst een dikke week in de frigo laten liggen en is dan 2 weken op vakantie vertrokkenBij ons is er niks gebeurd maar bij collega's is die pak dus effectief ontploft.
Wat had die wel niet meegemaakt dan?Een tijdje terug heeft een misnoegde treinreiziger voor de kloterij twee kilo rotte mosselen op een aantal zetels uitgekapt en uitgesmeerd. Walgelijk. Die geur zat zelfs in het ventilatiesysteem.
Geen idee, die is er niet fier bij blijven zittenWat had die wel niet meegemaakt dan?

Ne collega heeft dat bij ons op het werk eens gedaan. Die had pakken mossels nodig voor een test. Hij heeft die eerst een dikke week in de frigo laten liggen en is dan 2 weken op vakantie vertrokkenBij ons is er niks gebeurd maar bij collega's is die pak dus effectief ontploft.
Troost u, ik heb tijdens de verbouwingen minstens 2 keer een hele nacht de garagepoort open laten staan. Waar dus al mijn (duur) werkgerief stond. De ene keer zag ik het pas de dag erna, de andere keer kreeg ik ineens een raar gevoel kot in de nacht en ben ik gaan kijken.
We zijn zo eens op uitstap geweest, waarbij we bij het terugkomen vaststellen dat onze voordeur openstond.Wij hebben onlangs de koffer van de auto paar uur open laten staan toen we bij iemand op bezoek waren....
Da was schaamtelijk.
Gelukkig geen regen ofzo
Een stofzuiger én die ook actief gebruiken, is echt wel een handig iets hoor!Glazen gemalen peperpotje laten vallen. Vol. Ook duuzed stukskes glas die ik nog de komende maanden terug ga vinden. Al dan niet in mijn voeten of die van de kinderen.