Twijfel tussen een stomme stoot of een genante situatie, want tis absoluut een combinatie
Bon, nog niet zo lang geleden relatiebreuk na 16 jaar, dus Pana kijkt naar de toekomst en Pana denkt: condooms & sexspeeltjes! Amper gebruikt met de ex dus amper ervaring mee, wat past, wat is dun genoeg, etc... dus Pana gaat op het internet en besteld van elke dunne soort een pakje, en voor de goede orde een fleshlight en wat glijmiddel want ja, je leeft maar 1ne keer.
Pakketje komt aan, alles even uitstallen op de eettafel om te lezen en te vergelijken. Who cares, ik woon nu toch alleen.
Pana gaat de volgende dag (vandaag dus...) werken en het werk loopt serieus uit. Pana belt z'n pa om te vragen of ie even naar mij kan rijden om voor de hond te zorgen. Pa zegt: "geen probleem, ik wacht op stiefma en vertrekken we direct".
-> Queue Pana die op weg naar huis in de auto zit en bij rood licht nog even bedankt voor de zorgen, en daarop een heel kort bericht terug krijgt dat de woef in de hof zit nu.
->

Queue slowmo Pana die ineens z'n fout beseft, zich realiseert dat er 60 condooms, glijmiddel en een fleshlight (laatste weliswaar en gelukkig in een halfopen doos) op de eettafel geetaleerd staan en zover door de autozetel zakt dat z'n gat bijna het asfalt raakt

K heb ze nog eens bedankt en verontschuldigd voor de spullen die ze wss liever niet hadden gezien

En ze hebben alles absoluut goed gezien want het hondenharnas lag er mooi voor gedrapeerd
EDIT:
OJA EN IK MOET DAAR MORGEN KERST GAAN VIEREN