Ben ik de enige die dit enorm geforceerd vond?Toch wel kippenvel momentje.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik de enige die dit enorm geforceerd vond?Toch wel kippenvel momentje.

Waarom? Paste toch volledig in het plaatje. Ik vond het awesome in ieder geval en passend...Ben ik de enige die dit enorm geforceerd vond?![]()
Waarom? Paste toch volledig in het plaatje. Ik vond het awesome in ieder geval en passend...

Omdat ze hem zo hard pushten als coole sympathieke metalhead zodat je feels zou krijgen als hij doodgaat. Ik voelde de stroop toen al plakken.
Los daarvan paste de tekst echt goed en was het nummer goed gekozen. Gewoon veel te doorzichtig qua aanpak.
Het album is op 3 maart 1986 uitgebracht...Zo gepusht vond ik dat niet, lag voor een groot deel in Quinn zijn acteerprestatie vind ik. Was die niet zo sterk aan het spelen dan was zijn dood ook niet zo impactvol geweest. Als ze morgen de Will laten onthoofden door nen Demodog ga ik echt niet hetzelfde voelen en dat ligt alleen maar aan Noah Shnapp.
Als ik dan wel even mag mierenneuken: hoe heeft die gast da nummer zo snel geleerd? S4 speelt zich eind maart af de single van Master of puppets kwam begin juli uit.
Jesus op 24 dagen dat niveau halenHet album is op 3 maart 1986 uitgebracht...
Laten we ervan uitgaan dat het in de serie op 3 maart 1985 uitkwam, zo heeft hij meer dan 1 jaar de tijd om het te leren.Jesus op 24 dagen dat niveau halen
Niet zeker wat je met geforceerd bedoelt hier, voor mij had het alvast de juiste combinatie van onnozel en grandioos. De serie mankeert als sinds zijn begindagen alle notie van subtiliteit, dus ook hier had ik niets anders verwacht.Ben ik de enige die dit enorm geforceerd vond?![]()
Ik vond het te gepusht om hem last minute nog meer cool en likeable te maken. Dat het er awesome uitzag is een feit, als het niet lukt met Master Of Puppets dan lukt het met geen enkel ander nummer.Niet zeker wat je met geforceerd bedoelt hier, voor mij had het alvast de juiste combinatie van onnozel en grandioos. De serie mankeert als sinds zijn begindagen alle notie van subtiliteit, dus ook hier had ik niets anders verwacht.

- Outstanding Drama Series
- Outstanding Production Design For a Narrative Period or Fantasy Program
- Outstanding Casting For a Drama Series
- Outstanding Single-Camera Picture Editing For a Drama
- Outstanding Period and/or Character Hairstyling
- Outstanding Period and/or Character Makeup (Non-Prosthetic)
- Outstanding Prosthetic Makeup
- Outstanding Music Supervision
- Outstanding Sound Editing For a Comedy or Drama Series
- Outstanding Sound Mixing For a Comedy or Drama Series (One Hour)
- Outstanding Special Visual Effects in a Season or a Movie
- Outstanding Stunt Coordination
- Outstanding Stunt Performance
Period and or Hairstyling? De Will zijn coiffeur gaat voor een Emmy?!13 Emmy award nominaties.

Dat is Vecna alleen maar als ik da soms Star Trek zie of andere SF series dan lopen er ook koppers rond hoor.Het zijn veelal technische categorieën, voor de hoofdprijs van drama is er stevige concurrentie van oa Severance, Succession en zelfs Squid Game. Prosthetic makeup lijkt een grote kanshebber, da's knap gedaan.
Als er zo'n hoge kijkcijfers voor zijn moet het toch zijn dat ze iets goed doen, dus waarom zouden ze dan niet genomineerd mogen zijn.Nogmaals, ik vind de serie goed, af en toe cringe worthy maar om nu emmies te gaan uitdelen?
Nogmaals, het is zeker goed he. Ik kijk er zelf naar. De muziek enzovoort vind ik top + in combinatie altijd met de juiste scenes maakt het zeer goed.Als er zo'n hoge kijkcijfers voor zijn moet het toch zijn dat ze iets goed doen, dus waarom zouden ze dan niet genomineerd mogen zijn.