Seizoen 4 had natuurlijk zo'n 300% meer tentakel scenes dan voorgaande seizoenen dus misschien ben ik daardoor beetje biased want zelf vond ik dat laatste seizoen eigenlijk hun best one yet. Zeker nu voor seizoen 5 Frank Darabont speciaal uit pensioen is gekomen omdat hij zo'n fan is van de reeks en 2 afleveringen gemaakt heeft heb ik er enkel maar meer goesting in gekregen. Ook Shawn Levy, verantwoordelijk voor de beste afleveringen van s4 (en deadpool & wolverine ofc) keert terug. Dus ja toch wel vrij high hopes.
Kan nog altijd tegenvallen natuurlijk maar gezien het talent, het budget en de toewijding van de cast en crew alsook het vrij epische release schedule van de 8 soms filmlange afleveringen, de finale episode duurt zelfs 2 uur en verschijnt 31 december, hoop ik echt wel op vuurwerk voor oudjaar.
Nu we zullen het snel weten, de eerste 4, waarvan 1 van Darabont zijn al voor volgende week woensdag. Die zullen toonbepalend zijn voor de dubbele finales op 25 en 31 december. Was de release eigenlijk even uit het oog verloren maar ineens is die hier heel snel.