Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bernie je denkt teveel na soms.Vraagje na het beëindigen vh seizoen (geen spoiler)
Hoe kan het dat men in ‘86 al toegang tot het internet heeft? Zeker als ik lees dat internet voor het gewone volk pas in ‘90 beschikbaar werd
Na 5 afleveringen ben ik nog niet overtuigd eerlijk gezegd. 't Is zeker een goed seizoen, maar ik had er precies iets meer van verwacht na het lezen van o.a. de commentaren hier.
Ik vind 'Vecna' niet dreigend genoeg. Visueel fantastisch wel, maar ik heb nog op geen moment het gevoel gehad dat iemand belangrijk van de groep echt in gevaar verkeerde. Dat Max (voorlopig) niet ging sterven zag je van mijlenver aankomen, dus ik heb daar totaal geen spanning gevoeld. Die zwarte (Patrick?) die werd vermoord, werd dan weer ergens in afl 2 of 3 gerevealed.
Na 5 afleveringen ben ik nog niet overtuigd eerlijk gezegd. 't Is zeker een goed seizoen, maar ik had er precies iets meer van verwacht na het lezen van o.a. de commentaren hier.
Ik vind 'Vecna' niet dreigend genoeg. Visueel fantastisch wel, maar ik heb nog op geen moment het gevoel gehad dat iemand belangrijk van de groep echt in gevaar verkeerde. Dat Max (voorlopig) niet ging sterven zag je van mijlenver aankomen, dus ik heb daar totaal geen spanning gevoeld. Die zwarte (Patrick?) die werd vermoord, werd dan weer ergens in afl 2 of 3 gerevealed.
het feit dat er nooit een hoofdpersonage sterft is voor mij ook wel een domper op de spanning en wordt zo wat te voorspelbaar.
Voor de rest geen klachten over het seizoen
Vraagje na het beëindigen vh seizoen (geen spoiler)
Hoe kan het dat men in ‘86 al toegang tot het internet heeft? Zeker als ik lees dat internet voor het gewone volk pas in ‘90 beschikbaar werd
Ok. Maar ook voor de modale burger?De voorlopers van het internet bestaan zelfs sinds 1972.
hoe accuraat is stranger things feitelijk? Zo die portals naar andere werelden en demonische creaturen.... bestond dat wel in de jaren 80?Vraagje na het beëindigen vh seizoen (geen spoiler)

Ik zie wat je bedoelt.hoe accuraat is stranger things feitelijk? Zo die portals naar andere werelden en demonische creaturen.... bestond dat wel in de jaren 80?
Allez... het historisch accuraat gebruik van het internet is toch het minst van uw problemen dan zou ik denken?![]()

Ok. Maar ook voor de modale burger?
Eerder militair zou ik dan denken