STRAY

Stray

Uitgespeeld + platinum.

Top spel, hopelijk komt er wel een vervolg op want op het einde zit je toch nog met wat vragen vond ik.

Blijkbaar kunt ge geen week gratis Extra of Premium nemen als ge al essensials lopen hebt.
Dan zal Stray moeten wachten tot bij de fysieke release in september vrees ik, jammer, maar tis niet lang eh.

Een uurtje gespeeld tot nu toe, vooral op 't gemak.
Deze game straalt toch wel tonnen sfeer uit. De omgevingen zijn erg knap vormgegeven.
Ik heb zo'n voorgevoel dat deze 1 van m'n favorieten van dit jaar wordt.

Denk dat ik met die speedrun niet veel moeite ga hebben, maar die trophy voor die eerste chase daar... :angry:

Speedrun te doen? Want meestal sukkel ik daarin
Hij is blijkbaar heel easy, je kan schijnt de plat halen in 2 uur. ( als je alles wel al eens gedaan hebt en kent ofc )
Maar het punt is er is meer dan genoeg tijd om gewoon de main obj te volgen en op 1.5 uur te finishen.

Mooie game, jammer dat hij zo kort is. Al hoort dat er misschien wat bij.

Nog iemand zijn poes die op deze game reageert? Op hln stonden wat beelden vanop Twitter, echt gefascineerd door de beelden blijkbaar

Ja, veel videos gezien op reddit ook van katten en honden die reageren op de game.
Jammer genoeg zelf geen dieren in huis hier ( Boe huren :( ).
Later misschien eens proberen met de kat van de buren :unsure:, die kruipt hier af en toe eens binnen

Ik speel deze op pc, heeft me verrast, schattig hoofdkarakter.
Grafisch goed, muziek en geluid idem dito.
Af en toe een hapering, maar niet de zaken die velen hebben met RTX.

nu ist voorlopig pak dit en breng het naar dit etc.

Er zit wel redelijk variatie in, vind ik, maar het is dan vooral het ene chapter bij het andere. Doet me een beetje denken aan Beyond Good & Evil op dat vlak.

Normaal kan je het uitspelen in 1u30 +-

Ja, en Hollow Knight kan je in minder dan een uur uitspelen... :rolleyes:
1h30' is al een serieuze speedrun. Ik denk dat je voor een normale rustige gameplay toch minstens mag rekenen op een uur of 6, en meer als je ook op zoek gaat naar collectibles etc. Ik zit nu aan 8u of zo, en zit volgens de savegame op ong. 80% lijkt het. Maar ik ben dan ook wel een heel trage gamer die ook alles leest, uitzoekt, etc... Vrij lang in de Slums vertoefd alleszins, en dan nog is er iets dat ik gemist heb, denk ik:

In een van de donkerste steegjes hoor je een vrij luid kloppend geluid. Maar als ik rondkijk, zie ik niets, en me baserend op de richting waar het geluid vandaan komt, zou ik zelfs denken dat het gewoon uit die dikke vertikale buis komt, maar ik kon niets vinden. Misschien is het ook gewoon niets, maar het geluid is wel zo frappant dat ik toch serieus de indruk was dat ik daar iets mee moest doen.

BTW, er zitten volgens mij weer referenties in naar andere games van Annapurna. Een waar ik niet aan uit ben of het wel zo is, is een roze tekening van een meisjesgezicht met kroon op. Ik heb dit nog ergens gezien, denk ik. Mijn eerste gedacht gaat naar The Unfinished Swan (waar in What Remains of Edith Finch ook al een overduidelijke referentie naar zit) maar dat roze klopt dan niet, denk ik.
Iemand die het weet ?

Terug
Bovenaan