Uitgespeeld + platinum.
Top spel, hopelijk komt er wel een vervolg op want op het einde zit je toch nog met wat vragen vond ik.
Top spel, hopelijk komt er wel een vervolg op want op het einde zit je toch nog met wat vragen vond ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speedrun te doen? Want meestal sukkel ik daarinUitgespeeld + platinum.
Is goed te doen, ik had 1u45 ofzo.Speedrun te doen? Want meestal sukkel ik daarin
Hij is blijkbaar heel easy, je kan schijnt de plat halen in 2 uur. ( als je alles wel al eens gedaan hebt en kent ofc )Speedrun te doen? Want meestal sukkel ik daarin
Deze game straalt toch wel tonnen sfeer uit. De omgevingen zijn erg knap vormgegeven.
Mijn kat is al een paar keer tegen de tv gesprongen en gaat in jachtpositie zitten als ik de "miauw"knop blijf indrukkenNog iemand zijn poes die op deze game reageert? Op hln stonden wat beelden vanop Twitter, echt gefascineerd door de beelden blijkbaar

Jot, gemakkelijk. Heb er net 1u36 over gedaan met zelfs een paar keer dood te gaan en verkeerd te lopen.Speedrun te doen? Want meestal sukkel ik daarin
jammer genoeg terug een kuttrophy in, in chapter 2 zelf alJot, gemakkelijk. Heb er net 1u36 over gedaan met zelfs een paar keer dood te gaan en verkeerd te lopen.
nu ist voorlopig pak dit en breng het naar dit etc.
Normaal kan je het uitspelen in 1u30 +-

jammer genoeg terug een kuttrophy in, in chapter 2 zelf al