Général Zantas
Well-known member
We zouden gisteren of vandaag een bericht moeten ontvangen hebben van DPD volgens de mail. Ik heb geen bericht gehad. Nog anderen hier?
5 minuten geleden een mailtje gekregen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zouden gisteren of vandaag een bericht moeten ontvangen hebben van DPD volgens de mail. Ik heb geen bericht gehad. Nog anderen hier?
Hetzelfde!5 minuten geleden een mailtje gekregen!

Gisteren al een berichtje gekregen. Vandaag melding dat ze potentieel gingen leveren en heb het deze morgen verschoven naar levering morgen.We zouden gisteren of vandaag een bericht moeten ontvangen hebben van DPD volgens de mail. Ik heb geen bericht gehad. Nog anderen hier?
Yes, al de landen van Ogon heb ik hier vanaf 1 staan. Ben wel blij dat ik initieel niet aan de reeks in hardcover begonnen ben want er beginnen er toch wel wat veel te zijnOm nu alles in hardcover te kopen vind ik wel enthousiast, maar snap je redenering, zeker als je kritisch bent voor wat je koopt.
Maar idd de 5 rijken & beestenburcht lijken me wel typisch hardcover-potentiëlen
Blauwbloezen bvb heb ik de eerste drukken van, en koop ik ook gewoon telkens softcover...
De strip is op zich meestal niet zo uitgebreid.Een kiekeboe vraagt dit ook niet vind ik, ..
Iemand die trouwens de reeksen Dwergen, Elfen, etc.. leest van Daedalus?

Het is geleverd.Pakket ontvangen!
Nog even en het weekend kan beginnen!![]()
Dat zie je wel vaker, en is zeer frustrerend inderdaad. Mijn hypothese is dat het ligt aan de uitgeverijen die meer exemplaren drukken van vervolgdelen omdat het eerste goed verkoopt.Iemand enig idee waarom deel 1 van De Adoptie nergens meer te krijgen is, noch te bestellen? Reeks bestaat uit 4 delen, en de andere zijn gewoon wél nog te krijgen. Erg frustrerend aangezien ik zo nooit aan de reeks kan beginnen (behalve via de bib dan).
Echt een egoïstische, maar vooral vreemde redenatie. Meer lezers gaan ze zo zeker niet krijgen. Misschien moeten we als lezer eens een open brief schrijven.Dat zie je wel vaker, en is zeer frustrerend inderdaad. Mijn hypothese is dat het ligt aan de uitgeverijen die meer exemplaren drukken van vervolgdelen omdat het eerste goed verkoopt.

Ik zal het eens navragen in mijn vaste stripwinkel, normaal ga ik zaterdag langs.Echt een egoïstische, maar vooral vreemde redenatie. Meer lezers gaan ze zo zeker niet krijgen. Misschien moeten we als lezer eens een open brief schrijven.![]()

.Ik heb ook enkel de hoofdreeks van Lanfeust (eerste 8 delen), in vier HC dubbelalbums. Ooit wil ik het vervolg wel lezen, maarja. Keuzes, keuzes.Omgekeerde heb ik ook al meegemaakt; eens de eerste 7 delen van Lanfeust van Troy nieuw gekocht in een pakket voor nog geen 20 euro (reeks waar ik vroeger wel van genoten heb in de bib), toenmalig laatste zat er niet bij. Dat laatste deel was dus bijna nergens meer te vinden, uiteindelijk 2dehands op boekwinkeltjes of zo gevonden en heeft me (met verzending) bijna evenveel gekost als de eerste 7.
(Ondertussen gaat de hoofdreeks van Lanfeust blijkbaar ook verder, maar volg het niet meer, idem met al de nevenreeksen ervan)

Ziet er een interessante reeks uit. Lijkt het op het origineel?Ik zal het eens navragen in mijn vaste stripwinkel, normaal ga ik zaterdag langs.
Edit:
Afgelopen weken nog eens de volledige Peter Pan reeks gelezen, dat zowat beschouwd wordt als Loisel's meesterwerk. Ik had ze ooit in de bibliotheek uitgeleend maar da's toch al 20 jaar geleden ofzo. Het zesde en laatste deel was dan nog niet beschikbaar.
Dus toen twee jaar geleden deze mooie tweedelige integrale verscheen, heb ik niet getwijfeld. Nadien zijn ze in de kast blijven staan, tot nu! Ik moet eerlijk zeggen, het einde kon me niet 100% bekoren, maar desalniettemin is dit terecht een stripklassieker.
Bekijk bijlage 36569Bekijk bijlage 36570
Niet echt, het is veel grimmiger qua verhaal.Ziet er een interessante reeks uit. Lijkt het op het origineel?