Het gaat hier over een boreling waar ze borstvoeding aan geeft, ik vind het redelijk straf dat af te doen als niet veel werk en "wacht maar tot je pubers hebt" hoor. Dat wordt toch algemeen als de meest intensieve periode erkend?Het ligt mss aan het kind of hoe je er zelf mee om gaat maar ik heb door mijn werk vaak genoeg alleen geweest met de 2 kleine en samen thuis geweest als ze in moederschapsverlof was en bij ons was dat verre van zo.
Die sliepen enorm veel (in hun bed/park) en moesten gewoon hun fles krijgen en eens een pamper ververst worden. Het is ook niet nodig dat je ze bij de minste kik dat ze geven eruit halen en er een uur mee op je arm rond loopt want dan ga je zulke situaties zelf veroorzaken. Je kan toch niet godganse dagen die kleine op je laten slapen? En kleertjes wassen, badkamer opruimen. Succes eens ze dan in de puberteit gaan zijn als dat al veel werk is als baby.
Edit: overigens, om de mensen hieronder bij te treden, ons werd ook wel gezegd dat je zo'n jong kind niet kan "verwend" maken en het net zoveel mogelijk aandacht moest krijgen. Dat leek me ook gewoon logisch, zo'n kind heeft van niets besef, hoe zou dat nu al zo'n verbanden kunnen leggen.
Laatst bewerkt:
’