Als je controleert en ziet dat alles in orde is, kan je ook meteen indienen. Die 40k zegt niet veel.Als alles correct ingevuld is moet je niets doen toch?
Omdat er al 40k ingediend zijn, dat zijn dan 40k die niet correct ingevuld zijn?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je controleert en ziet dat alles in orde is, kan je ook meteen indienen. Die 40k zegt niet veel.Als alles correct ingevuld is moet je niets doen toch?
Omdat er al 40k ingediend zijn, dat zijn dan 40k die niet correct ingevuld zijn?![]()

Je kan niet indienen bij vereenvoudigde aangifte, snap dat niet.Als je controleert en ziet dat alles in orde is, kan je ook meteen indienen. Die 40k zegt niet veel.![]()
Ah, dan heb ik daar niet op gelet. Ik heb mijn woonbonus manueel moeten ingeven, de rest was correct, dus ik kon meteen indienen. Niet op gelet dat die knop om in te dienen er al dan niet stond voor ik de woonbonus ingaf.Je kan niet indienen bij vereenvoudigde aangifte, snap dat niet.
Anyway vriendin haar cijfers kloppen niet met haar fiche. We weten alleen niet of ze nog een fiche moet krijgen (overheid maar 1 maand via andere job etc). Deel is zelfde, deel niet is echt vreemd
Als alles correct ingevuld is moet je niets doen toch?
Je kan niet indienen bij vereenvoudigde aangifte, snap dat niet.
Anyway vriendin haar cijfers kloppen niet met haar fiche. We weten alleen niet of ze nog een fiche moet krijgen (overheid maar 1 maand via andere job etc). Deel is zelfde, deel niet is echt vreemd
Het is onduidelijk of ze 1 of 2 fiches 218 moet krijgen.Inkomstenfiches zijn in principe ook terug te vinden online op myminfin

Ik zie niet in waarom ze dat veranderd zouden hebben . Ben je daar zeker van?Je kan niet indienen bij vereenvoudigde aangifte, snap dat niet.
Vanaf aanslagjaar 2023 zou alles moeten lukken met voorafingevulde gegevens van kinderoppas. De organisatoren hebben voor het huidige aanslagjaar 2022 nog niet de verplichting om elektronische fiches 281.86 in te dienen.Bij mijn vriendin wordt de hypothecaire lening altijd automatisch ingevuld. Ik moet ze altijd zelf invullen.
Van de opvang heb ik trouwens nog altijd geen papieren gehad met de bedragen. Die zouden er toch al moeten zijn?
Opvang 1 hier 2 weken geleden gehad.Bij mijn vriendin wordt de hypothecaire lening altijd automatisch ingevuld. Ik moet ze altijd zelf invullen.
Van de opvang heb ik trouwens nog altijd geen papieren gehad met de bedragen. Die zouden er toch al moeten zijn?
Is al paar jaar zo toch?Ik zie niet in waarom ze dat veranderd zouden hebben . Ben je daar zeker van?
Bij mij kan ik het ook niet indienen. Staat bij als het juist is moet je niets doen.Ik zie niet in waarom ze dat veranderd zouden hebben . Ben je daar zeker van?
Ik werk bij de FOD en ik weet nog van niets. Maar wij krijgen informatie vaak ook pas laat. Of ik ben het gewoon vergeten want wij worden ook gewoon overspoelt met informatie.Vanaf aanslagjaar 2023 zou alles moeten lukken met voorafingevulde gegevens van kinderoppas. De organisatoren hebben voor het huidige aanslagjaar 2022 nog niet de verplichting om elektronische fiches 281.86 in te dienen.
Hopelijk kunnen Taxman en/of andere medewerkers van FOD Financiën dit bevestigen
Ik werk bij de FOD en ik weet nog van niets. Maar wij krijgen informatie vaak ook pas laat. Of ik ben het gewoon vergeten want wij worden ook gewoon overspoelt met informatie.
Normaal kan je je aangifte eenmalig aanpassen (als ik met niet vergis) als je ongeduldig bent en al wil ndienen.
Een andere mogelijkheid is dat je de fiches van de kinderopvang opstuurd naar je belastingskantoor zodra je ze krijgt of je wacht tot je aanslagbiljet krijgt en dan vraagt om een correctie.
Waarom krijg je geen vereenvoudigde aangifte als je bij een buitenlandse broker bent? Want buiten de aangifte / vrijstelling van roerende voorheffing, die de meeste al inhouden voor jou, is er toch niks anders?
Iemand enig idee wat code 1541 en 2541 is?