Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerels voor mij ook bezig over hoe ze alles al wilden doorverkopen.
Leuk voor de werkloze single reddit mod types die iets kunnen bijverdienen op een random vrijdag.
Ik werk, heb partner en 2 kids, lame excuus vriend.Leuk voor de werkloze single reddit mod types die iets kunnen bijverdienen op een random vrijdag.
Ik heb m'n boxen weer gepre-ordered bij dezelfde van m'n tins, die waren een maand te laat. Dus nooit meer daar bestellen en vingers kruisen.Ik werk, heb partner en 2 kids, lame excuus vriend.
Snap niet zo goed waarom mensen niet dingen pre-orderen, ik heb op release van deze set ook amper tot niks gekocht in winkels. Bestel gewoon online al wat dingen...? En neen da is niet allemaal aan 1000 euro per pack.

De frustratie Gaat vooral om de mensen die het direct op marketplace en 2de hands plaatsen voor een paar euro's meerIk werk, heb partner en 2 kids, lame excuus vriend.
Snap niet zo goed waarom mensen niet dingen pre-orderen, ik heb op release van deze set ook amper tot niks gekocht in winkels. Bestel gewoon online al wat dingen...? En neen da is niet allemaal aan 1000 euro per pack.
en je dan in de gewone winkel er niet meer aankan.Klopt, maar onderschat het echt niet hoe gek het nu is en zeker deze set. Zelf zonder het % scalpers wordt alles opgekocht de eerste uren ze.De frustratie Gaat vooral om de mensen die het direct op marketplace en 2de hands plaatsen voor een paar euro's meeren je dan in de gewone winkel er niet meer aankan.
Dat het er geen weken voorraad is ok , maar een weekend zou toch moeten kunnen.
. Die keer dat hij de gouden Bellibolt van JTG trok, was echt priceless.Mijn zoontje van (bijna) 6 begint ook interesse te krijgen in de kaarten (via de vriendjes).
Wat zijn de beste opties/tips om hiermee basic te starten zonder de grote bedragen te betalen. Ik denk dat het openen van de pakjes het meeste fun zullen zijn voor hem. Het grootste gevaar zit nog bij mezelf maar ik heb enkel de eerste generatie van 150 bewust meegemaakt. Zitten al die packs per generatie/thema?
Thx!Ze leren en verbinden bij mij alvast nog altijd het meest door te kijken naar Ash en Pikachu.
*nog altijd zuur dat pokemontv niet meer bestaat.
Het leukste voor kinderen is boosterpacks opendoen en ook eens langsgaan naar een pokémonbeurs.
(ik geef die van ons dan een buideltje met muntjes mee waar ze mag kaartjes kopen tot het op is)
Voor boosterpacks is een goeie richtprijs momenteel 6 euro per boosterpack (= recent pakje)
Aangezien er ook wat namaak is best kopen bij vertrouwde bronnen.
Door de huidige markt moet je bij sommige sets vrij snel zijn om er aan te raken.
Sets zitten per thema, dus niet echt volledig per generatie , wat er in die set zit kan je via verschillende websites bekijken
bvb. https://www.pokellector.com/
Waarde van kaarten kan je best zelf opzoeken via https://www.cardmarket.com
Thx!
Tweedehands/vinted goeie plaatsen?