[TCG] Pokémon

Ze leren en verbinden bij mij alvast nog altijd het meest door te kijken naar Ash en Pikachu.
*nog altijd zuur dat pokemontv niet meer bestaat.
Op Youtube is er een officieel Pokémon TV channel waar (alle?) afleveringen gratis op te kijken zijn. Audio en ondertitels in meerdere talen, ook in het nederlands. De eerste paar films stonden daar een tijd geleden ook op, maar die zijn er precies terug afgehaald.

Mijn zoontje van (bijna) 6 begint ook interesse te krijgen in de kaarten (via de vriendjes).

Wat zijn de beste opties/tips om hiermee basic te starten zonder de grote bedragen te betalen. Ik denk dat het openen van de pakjes het meeste fun zullen zijn voor hem. Het grootste gevaar zit nog bij mezelf maar ik heb enkel de eerste generatie van 150 bewust meegemaakt. Zitten al die packs per generatie/thema?

Van waar ben je ergens? Heb hier massa’s bulk liggen van de laatste set die hij gerust mag hebben. Of eventueel verzenden als jij de kost voor je rekening neemt.

Nja, ASC was hier voor voorbestemd. Grootste set ever, dikke chases, mega hype en in deze markt. Blij dat ik overal pre orders had voor alles.
Maar de set zelf completen geen enkele interesse in, toch allemaal reprints en de hits dak wil koop ik wel zo. POR veel toffer en CRI wrs ook.

Ben wel akkoord. POR leuke set om te completen. En zeker om in te stappen een aanrader.

Ik heb m'n boxen weer gepre-ordered bij dezelfde van m'n tins, die waren een maand te laat. Dus nooit meer daar bestellen en vingers kruisen.🤞

Voor de volgende set 3 etb's en een boosterbox besteld bij verschillende winkels en ik denk dat ik toen de link hier gedeeld heb. Hoop nog de blisters met de promo's ergens vast te krijgen. 😇

Ik zoek CRI nog, dus als je die nog ergens ziet staan. Laat maar weten!
Hoewel Bol voor die set ook wel zou moeten lukken. Maar heb liever pre-order en zeker zijn.

Ik heb gisteren 3 pakjes van de BB van ASC geopend met de zoon. Hij had een Hawlucha met zo'n uitroep ding en ik had een Cinderace EX. Gewoon pakjes openen en de glundering in z'n ogen zien is zoveel meer waard 😬. Die keer dat hij de gouden Bellibolt van JTG trok, was echt priceless.

Hier nog bb van ASC geopend van 't weekend en kwam enkel nen Kangaskhan EX uit. En verder 2 kaarten die we nog niet hadden.
Heb echt geen geluk met ASC.

Br
Van waar ben je ergens? Heb hier massa’s bulk liggen van de laatste set die hij gerust mag hebben. Of eventueel verzenden als jij de kost voor je rekening neemt.
Brugge. Verzending uiteraard geen probleem (incl kost + bijhorende fee)

Op Youtube is er een officieel Pokémon TV channel waar (alle?) afleveringen gratis op te kijken zijn. Audio en ondertitels in meerdere talen, ook in het nederlands. De eerste paar films stonden daar een tijd geleden ook op, maar die zijn er precies terug afgehaald.

Oh leuk , ik had gezien dat ze het op YT hadden geplaatst, maar toen was er nog geen nederlands :) (dus ik was weer te vroeg).
En dus te laat voor de films (dat zal wel met rechten te maken hebben.

Nu ik heb ze via via voor het grootste deel offline kunnen bemachtigen , ik mis nog enkele seizoenen

Ik zoek CRI nog, dus als je die nog ergens ziet staan. Laat maar weten!
Hoewel Bol voor die set ook wel zou moeten lukken. Maar heb liever pre-order en zeker zijn.
Catch your Cards en Pocket Games ben ik wel tevreden over voor de last minute fomo pre-order en de prijs is goed (wel hoge verzendkosten).
Hebben beiden een discord en CYC ook een What'sapp om op tijd te zijn voor de drops (en dan nog slaag ik erin om nr 6000+ te zijn voor de EX boxen)

Is gewoon erg dat Pokémon zodanig duur is geworden, terwijl je mss 10% kans hebt om iets van waarde te pullen.
Zo kweek je natuurlijk 'sealed' verzamelaars.

Is gewoon erg dat Pokémon zodanig duur is geworden, terwijl je mss 10% kans hebt om iets van waarde te pullen.
Zo kweek je natuurlijk 'sealed' verzamelaars.
Ja ik ben volledig afgehaakt, het is gewoon een frustrerende en veel te dure hobby geworden voor wat je er voor terug krijgt.

In't Kruidvat liggen V battle decks van Lycanroc en Corviknight. Voor wie het spel graag eens speelt met bv z'n kinderen en niet weet waar te beginnen met een deck te bouwen.

3FF575D8-DAA3-4C61-B0B5-B50EAD90A5A4.jpg
Zoon mega evolution boxx ascented geopend.
Geen EX buiten de mega emboar die er zo inzit

Kreeg hier plots een mail van spellenwinkel, dat er nog een bestelling open stond die betaald moest worden.
Gaat om 2x die mega boxes (set van 3) aan €108 / st.

Helemaal vergeten. Heb dat blijkbaar in december vorig jaar gepreordered, maar betaling was nooit doorgekomen.
Nu betaald, eens kijken of ze het gaan leveren. Want op hun site staan die aan €180 :D (spellenwinkel is notoir ondertussen om hun hoge prijzen).

Zijn effectief geleverd paar dagen na de betaling. Toch straf. Deze week rippen, hopelijk eens wat ASC geluk.

Van POR heb ik nu 1BB, 1 ETB, 2 bundels en 2 blisters open gedaan. Set al bijna 90% compleet :D
Hoogtepuntje de Starmie SIR. Vetste kaart uit de set imo.

Ja ik ben volledig afgehaakt, het is gewoon een frustrerende en veel te dure hobby geworden voor wat je er voor terug krijgt.
Ik ben ook gestopt.
Twijfel sterk om mijn collectie te verkopen, maar hoe langer ik wacht, hoe meer het stijgt natuurlijk...

Ik ben ook gestopt.
Twijfel sterk om mijn collectie te verkopen, maar hoe langer ik wacht, hoe meer het stijgt natuurlijk...
Beetje afhankelijk wat er in de collectie zit maar Verkopen als je dat geld ergens goed kan gebruiken , houden als je het niet nodig hebt. Denk ik dan

Kennis van mij had er 90 besteld via via, moet hij dus ook 2 maand op wachten. Dat bevestigt wel dat er restocks gaan volgen.
Vaak wordt dat als nog gecancelled of nog langer uitgerokken tot klein restockje en dan overschot cancel.
Zijn sowieso nog restocks, maar stellen vaak niks voor en worden hoog verkocht.

Terug
Bovenaan