Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Worth, kwil die Ampharos ook pullen.Boosterbox komt morgen pas toe, dus de bundel is er toch aan gegaan.
1 EX (die ik al had) en de Ampharos IR![]()
Dreamland heeft z'n prijzen dan ook fel opgetrokken.CRI is precies niet erg hard gegeerd... In de Dreamland nog wat boosters gaan kopen en daar hadden ze zelfs nog ETBs liggen.
En ook een Blaziken EX special collection aan slechts 38 euro. 3x DRI + 3x JTG boosters. En een coole oversized Blaziken kaart![]()

Mja voor de ETB wel. Maar ge vindt die (momenteel) toch nergens anders onder de 75 euro?Dreamland heeft z'n prijzen dan ook fel opgetrokken.![]()
Mja voor de ETB wel. Maar ge vindt die (momenteel) toch nergens anders onder de 75 euro?
En een Sleeved Booster voor €6,99 is standaard tegenwoordig, toch?
Alsook 18,99 voor een 3-pack blister.
Whaaaa, die Blaziken is idd wel nice. Welke Dreamland was dat? Hier in Roeselare hebben ze nooit niks... (toch niet als ik langsga)CRI is precies niet erg hard gegeerd... In de Dreamland nog wat boosters gaan kopen en daar hadden ze zelfs nog ETBs liggen.
En ook een Blaziken EX special collection aan slechts 38 euro. 3x DRI + 3x JTG boosters. En een coole oversized Blaziken kaart![]()
Leuven VaartkomWhaaaa, die Blaziken is idd wel nice. Welke Dreamland was dat? Hier in Roeselare hebben ze nooit niks... (toch niet als ik langsga)
Ik heb 6 etb's aan €60 kunnen kopen ( twee voor vriend bij ). DL vraagt €79,99.Mja voor de ETB wel. Maar ge vindt die (momenteel) toch nergens anders onder de 75 euro?
En een Sleeved Booster voor €6,99 is standaard tegenwoordig, toch?
Alsook 18,99 voor een 3-pack blister.
Toeme niet in de collect en goColruyt verkoop nu trouwens weer sleeved voor €5,99 voor wie er nog wat zoekt.

Still need it.en weer een Ampharos
Gewoon vragen aan de medewerker van dienst gaat er wel omgaan voor je.Toeme niet in de collect en go![]()

Good luck iedereen![]()