[TCG] Pokémon

Die Lapras rond 40 seconden is precies wel leuk. Veel verschillende Pikachu's, ben niet de grootste fan van het holo effect dat ze lijken gekozen te hebben maar zitten precies ook wel een paar mooie kaarten tussen

Dat (lapras) is ook de enigste ,die ik zag dat ik wel wilde hebben 😅

Laatst bewerkt:
Wat kaartjes die al bekend zijn gemaakt:

Mensen zijn snel tevreden haha.

Voor mij is 20th de enigste geslaagde set tot nu toe. Was gewoon 1 set en had een goed gevonden thema.
25th had ook een goed idee, maar is slecht uitgewerkt het deel nieuwe kaarten is zo boring en lame en het deel ter ere van alle era's was heel mager.

Voorlopig ziet 30th er iets beter uit dan 25th, de kaarten ter ere van alle era's is veel sterker, betere lineup en mooie mix van alle type kaarten.
Alleen ja mij zegt het gewoon niet zo heel veel, maar het lijkt me wel beter dan 25th. Het deel nieuwe kaarten moet nog voor groot deel onthuld worden.
Maar op het eerste zicht nu al ziet dat er ook wel een pak beter uit dan wat het in 25th was.

Alleen jammer van die 2 nieuwe rarity kaarten, die zijn wel echt lelijk amai xD

Ja, das het voordeel eh, klein setjes, niks is per sé heel rare, op zich valt alles makkelijk te pullen.
Voorgaande sets zoals 20 en 25 zijn eigenlijk heel cheap om te completen, denk 20th 900-1000 euro en 25th me moeite 500.

Zeker als je weet dat bv Destined Rivals completen ver 2000 euro kost :p

Ik dacht 6 (volgens insider) Maar zullen wel zien in september.
Zal weer volle bak gescapeld worden helaas.
"As we posted before, each booster pack will contain six foil cards: five foil cards and one foil Basic Energy. Every card in the set will be foil. English packs will also include a Pokemon TCG Live code card."

7 kaarten dus ( Code Card bijberekend ), 1 Energy, 1 Pika, 4 Random kaarten en de Code Card.
Die 4 random kaarten kan dus van alles zijn, 1 van die 30 reprints maar ook 1 van de nieuwe IR's of exkes of andere stamped kaarten.

Hoeveel gaat de nieuwe anniversary (30th anniversary set) kosten in aankoop (all in!!!) en bij wie betrouwbaar pre-order doen?

Laatst bewerkt:
Van dit:
Toch een beetje een gokverslaving geworden? Je kan je maandinkomen er door jagen in een Lottoshop maar ook in een Pokémon-shop. Wat is het ergste? Pokémon kan aangeklaagd worden mbt het aanzetten tot gokken en onverantwoord blijven kopen van cards door users. Als Zuckerberg het moet gaan uitleggen mbt het verslavende karakter van Facebook, dan is m.i. de ceo van Pokémon de logische volgende in de rij.
Naar dit:
Hoeveel gaat de nieuwe anniversary (30th anniversary set) kosten in aankoop (all in!!!) en bij wie betrouwbaar pre-order doen?

Misschien dat je beter wegblijft van de hype train. Gokverslavend en zo. 🤷🏻‍♀️

Terug
Bovenaan