[TCG] Pokémon

Maar ge weet niet wat de prijs is?? Ge koopt een ticket zonder de prijs te weten als die nu 40 of meer vraagt zijde uw 10 euro kwijt of betaalde veel te veel voor zo nen box, wa ne scam.

Hold your horses cowboy 😉
Hij vraagt €29,95. De €10 van het ticket wordt daarvan afgetrokken. Dit alles is duidelijk gecommuniceerd geweest via de nieuwsbrief. Verre van een scam dus. Ik weet dat de MSRP €19,95 is maar die mens is nog maar pas open gegaan en ik gun het hem wel.

Hold your horses cowboy 😉
Hij vraagt €29,95. De €10 van het ticket wordt daarvan afgetrokken. Dit alles is duidelijk gecommuniceerd geweest via de nieuwsbrief. Verre van een scam dus. Ik weet dat de MSRP €19,95 is maar die mens is nog maar pas open gegaan en ik gun het hem wel.
Aah, zag nergens prijzen, kon dus even goed 40 of meer gevraagd hebben op release. Reden dat ik er ook van uit ging was omdat die altijd vrij duur was met alles in het verleden. Maar des te beter dan op deze manier.

Jup, ik stop er mee tot alles wat afgekoeld is. Wanneer dat ook moge zijn.

Laatste 3 Bol drops was ik er binnen de 2 minuten bij en gewoon geen kans gehad.
En dat zijn dan voor de zogezegd minder populaire sets.

Ik heb 1 mini tin van Meganium kunnen bestellen. De First Partner collectie zelfs nooit in de winkelmand gekregen. Zal morgen wel naar de Fnac gaan gewoon. 🥳

Voor wie kanten van Leuven zit. Hyper Carrefour heeft restock gehad van ASC en laatste tins

Edit: Happy first partner hunting, ik ga hier in de zuiderkempen wat rondtoeren tijdens mijn middagpauze

Edit2: Als ik het zo lees, blijf ik beter thuis, scalpers die mensen buiten aanspreken om voor hun Pokemonspullen te kopen. :sick:

Laatst bewerkt:
Voor wie kanten van Leuven zit. Hyper Carrefour heeft restock gehad van ASC en laatste tins

Edit: Happy first partner hunting, ik ga hier in de zuiderkempen wat rondtoeren tijdens mijn middagpauze

Edit2: Als ik het zo lees, blijf ik beter thuis, scalpers die mensen buiten aanspreken om voor hun Pokemonspullen te kopen. :sick:
Ja ik heb het live gezien in Leuven vandaag 😂
Bij de Fnac was alles op voorhand gereserveerd. Bij de DreamLand was de laatste net weg voor m'n neus, daar waren 2 vrouwen die niet wisten wat ze kochten het 1 stuk per klant aan't kopen. Gelukkig had ik bij de Standaard Boekhandel nog eentje 🤓

Beter in het lokaal krantenwinkeltje kopen. Die krijgt ganse dozen binnen maar verkoopt langzaam (maar zeker). CRI half booster box zoveel als je wilt. Je kan er een muur mee bouwen. Wel dure bakstenen prijs per stuk gezien.

Beter in het lokaal krantenwinkeltje kopen. Die krijgt ganse dozen binnen maar verkoopt langzaam (maar zeker). CRI half booster box zoveel als je wilt. Je kan er een muur mee bouwen. Wel dure bakstenen prijs per stuk gezien.

Geen idee hoe het bij jou krantenwinkel is maar hier verkoopt die enkel losse packs. Dus geen ETB’s en andere dozen.

En ik wil die First Partner Series 2 (beetje fomo nu), dus ik bol sebiet naar Carrefour Diest en ga daar de Dreamland (en mss de Colruyt) eens binnen.

En ik wil die First Partner Series 2 (beetje fomo nu), dus ik bol sebiet naar Carrefour Diest en ga daar de Dreamland (en mss de Colruyt) eens binnen.

Ik vrees dat je hopeloos te laat gaat zijn. Hier in de buurt was alles razendsnel uitverkocht. Dreamland Lokeren was op 10min uitverkocht (geen idee of ze er veel hadden gekregen). Mediamarkt Oostakker had niks binnen gekregen. Had nog sjans in de Dreamland Lochristi. Maar als je die rij daar zag….

Carrefour was het 1pp en die hadden redelijk wat stock volgens inside info. Er zou ook nog wat ASC moeten liggen en vanaf woensdag weer ETB's.

DL en Colruyt zijn een extraatje.

Ging normaal een toertje DL Tongerlo en DL Olen doen, maar Olen (en Geel) zijn al OOS dus Tongerlo hoop ik niet op en Mediamarkt heeft (nog) geen First Partner gehad.

Terug
Bovenaan