[TCG] Pokémon

Alé heb een BB van Journey Together kunnen bestellen aan MSRP, kon ook makkelijk nog een ETB bestellen, maar had er al ééntje staan.
Wel een beetje jammer nu dat ik weet dat ik toch net iets te veel betaald heb voor mijn ETB, had em nu echt wel aan SMRP kunnen krijgen.
Maar vooral de dubbele verzendkosten zijn kak, dat zal nog het meeste doorwegen :p

Met die prijzen die zo hoog staan ben ik serieus aan het twijfelen om mijn GENGAR VMAX (sGG 020) JPN te verkopen.

Een paar maand geleden (incl. kosten) 450 voor betaald. Maar zie deze nu goedkoopst online staan voor 750 euro.

Ik ben fan van de kaart, maar 300 euro winst op 6 maand tijd kan ik moeilijk laten liggen.

Met die prijzen die zo hoog staan ben ik serieus aan het twijfelen om mijn GENGAR VMAX (sGG 020) JPN te verkopen.

Een paar maand geleden (incl. kosten) 450 voor betaald. Maar zie deze nu goedkoopst online staan voor 750 euro.

Ik ben fan van de kaart, maar 300 euro winst op 6 maand tijd kan ik moeilijk laten liggen.

Maar wat als hij nog €300 stijgt :o

Heb hem te koop gezet, als iemand interesse heeft :p

Al reprints aangekondigd voor Prismatic. Geen paniek, gewoon wachten.
Gaat tegenvallen, dat gewoon wachten :p

Enige manier om dit ooit normaal te kunnen kopen is wachten/hopen dat de vraag daalt, ze gaan nooit genoeg kunnen printen en restocken als de vraag blijft zoals ze is nu.

Laatst bewerkt:
Hier in mijne lokale supra/multi bazar in the middle of nowhere stonden we met 20 aan te schuiven voor 9u lol

En ze hadden 5 dozen :-/

Ik heb nog nen Prismatic ETB kunnen kopen voor €55 lets go!

466980340_1276150117000472_1639189810506426819_n.png

Viel goed mee trouwens, Dreamland Lede is echt heel afgelegen tegenover alle andere DL winkels. Stond 3 man voor de deur en ik was de eerste ongeveer 10/15 min voor hij open ging. Geen drukte, gewoon chill binnen buiten en gone.

Ik zou zeggen koop dit weekend u stuff want de prijzen zullen alleen maar weer stijgen, en die reprint als die er effectief komt waar ik toch niks van geloof die zal de markt heus niet omlaag halen

Ik zou zeggen koop dit weekend u stuff want de prijzen zullen alleen maar weer stijgen, en die reprint als die er effectief komt waar ik toch niks van geloof die zal de markt heus niet omlaag halen
Indeed, niet te veel hopen op restock, meeste restock gaat er ook gewoon komen via nieuwe producten en niet letterlijk nieuwe stock van ETB's.
Die dat er dan zal komen gaat ook gewoon snel uitverkocht zijn, prijzen online zijn nu ook gedropt van 150 naar 100 enzo, maar reken maar dat deze binnen 1/2 weken weer omhoog gaan.

Terug
Bovenaan