[TCG] Pokémon

Ook een vraagje, voor iedereen die hier prismatic evolutions heeft open gedaan, zijn er mensen die hun Budew weg doen? Is een gewone common maar eigenlijk ook de enige speelbare kaart uit de set. Ik wil ze kopen om op onze liga aan de spelers te kunnen uitdelen.
Ik heb een gewone en reverse denk ik.

Ik zit in een psychologisch conflict met mezelf, ik probeer een aankoop in een andere hobby te justifien met deze verkoop :biglaugh:

Want inderdaad die 850 euro is niet van levensbelang.

Mss een andere vraag, op dit moment zit heel die base set in een binder maar dat is een binder die ik 15j geleden eens id delhaize heb gekregen. Hoe kan ik de meest waardevolle kaarten beter behouden zonder er 100 euro in te steken ?

Ik zit in een psychologisch conflict met mezelf, ik probeer een aankoop in een andere hobby te justifien met deze verkoop :biglaugh:

Want inderdaad die 850 euro is niet van levensbelang.

Mss een andere vraag, op dit moment zit heel die base set in een binder maar dat is een binder die ik 15j geleden eens id delhaize heb gekregen. Hoe kan ik de meest waardevolle kaarten beter behouden zonder er 100 euro in te steken ?
Sleevjes kosten €3,5 voor 100, als je nog meer wilt beschermen heb je toploaders van 4 tot 5 euro per 25 ongeveer.
Voor heel je set zo te bewaren ga je wel sneller omhoog gaan, 100 gewone, 3/4 toploader pakjes en als je ze dan als nog in een map wilt nog eens een toploader map, je zal dan rap aan €60 zitten. Het goedkoopste is dan gewoon idd sleevkes van 5 euro, maar zo veel bescherming bied dat nu ook niet, zeker niet als ze al 15 jaar zo in een map zaten :p

Sleevjes kosten €3,5 voor 100, als je nog meer wilt beschermen heb je toploaders van 4 tot 5 euro per 25 ongeveer.
Voor heel je set zo te bewaren ga je wel sneller omhoog gaan, 100 gewone, 3/4 toploader pakjes en als je ze dan als nog in een map wilt nog eens een toploader map, je zal dan rap aan €60 zitten. Het goedkoopste is dan gewoon idd sleevkes van 5 euro, maar zo veel bescherming bied dat nu ook niet, zeker niet als ze al 15 jaar zo in een map zaten :p
Dje sleeves wel beter dan een map/binder ?

Dje sleeves wel beter dan een map/binder ?
Je kan als je ze gewoon sleeved ook nog altijd in de binder steken hoor :)

Je beschermt je kaarten gewoon iets beter als je ze er in en uit haalt of moest iemand er eens een kaart uit halen om te kijken.
Dat is de minimum bescherming die je kan bieden en kost wel echt niet veel. Echt duurdere kaarten steek je beter in een toploader ( met sleeve ) omdat je deze dan niet kan plooien en deze echt wel veel meer bescherming bieden. Maar deze passen dan wel niet meer in een gewone binder. Vandaar dat ik dan zei een toploader binder...

regular-top-loader-vs-double-sleeve-in-binder-v0-5kj32odp9j5c1.jpg

@DwightSchrute als je ze verkoopt , gewoon zo verkopen en niet meer aankomen. Je hebt je bod al.

Als je ze houdt en in een nieuwe map wil steken. Is een goeie map de beste bescherming en dan idd Penny sleeves.
Doet meer dan zijn werk ;)

Heeft iemand hier al een kaart met waarde via Cardmarket verkocht?

Ik zie dat iemand mijn kaart gekocht heeft, maar ik heb nu geen idee hoe ik dat moet shippen? Ik zie dat er 100 euro gerekend is aan de koper voor shipping (insured in full). Maar ik heb geen idee welke maatschappij ik hiervoor moet gebruiken...

Of komt die informatie nog? :p

Normaal zie je zijn adres Enzo, je gaat naar bpost want daar zijn die verzendkosten op berekend , verstuur pakket track/trace, verzekering niet echt nodig onder de 500€
En je bevestigd de verzending op cardmarket , die zal dan bevestigen wanneer het geleverd is en jij krijgt je geld

Normaal zie je zijn adres Enzo, je gaat naar bpost want daar zijn die verzendkosten op berekend , verstuur pakket track/trace, verzekering niet echt nodig onder de 500€
En je bevestigd de verzending op cardmarket , die zal dan bevestigen wanneer het geleverd is en jij krijgt je geld
Het gaat om een kaart van bijna 900 euro, dus denk dat ik best wel ga verzekeren.

Ik zie nu dat je bij bPost tot slechts 500 euro kan verzekeren voor internationale verzending.

Hoe ga ik dat nu in godsnaam oplossen :p

Laatst bewerkt:
Dat kan je niet kiezen die verzekering, CM neemt gewoon 10.85€ standaard verzending voor Belgie, en gewoon die verzekering nemen want wat is de kans dat die kaart verdwijnt

Terug
Bovenaan