GETHEZ
Well-known member
Heb er 2 gekocht voor het neefje en nichtje, thx
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er 2 gekocht voor het neefje en nichtje, thx
Das ook wel het enige dat te delen valt eh

Exact!Jawel, want die worden mss nog terug actief!
Wie, ik? Nope, ik ga niet betalen voor pings enzoDie zit gewoon in een signal/discord/telegram groep met automatische alerts hoor.

Ja, merci voor de Mediamarkt tip!
Ik denk het, hoewel dat ze wel massaal veel gaan drukken blijkbaar. Als de prijs in de DreamLand ook 69,99 wordt, dan ist algemeen veronderstel ikToch nog aan een boosterpack geraakt? Ik kocht er 1 en nog geen 5 minuten later was het al uitverkocht. Was ook gelimiteerd tot 1 per klant.
Gisteren was de 2025 Holiday Calender terug op voorraad bij Bol blijkbaar. Tegen dat ik het door had, was hij al terug uitverkocht. Binnenkort is het mogelijk om de Phantasmal Flames ETB te pre-orderen bij Mediamarkt. Wel een prijs van 69,99 EUR in plaats van 59,99 EUR zoals voor de Mega Evolution ETB. Maar blijkbaar een algemeen gegeven? Want zelfs Gamestop heeft de prijs in de USA met 10,00 dollar verhoogd.

Thx maar ik heb Bol opgegeven, de kans dat je iets kan kopen zonder in die groepen te zitten of met een bot te werken is praktisch onbestaande.
Klopt, daarom dat ik het vaak niet post als het online komt, want het is dan toch al lang te laat.Thx maar ik heb Bol opgegeven, de kans dat je iets kan kopen zonder in die groepen te zitten of met een bot te werken is praktisch onbestaande.
Staat er al ff op en is geen koopje hoor, zelfde prijs als elders waar hij nog in stock is.
Toch bedankt, heb ze ook ff aan mn lijstje toegevoegd. Met Bol weet je nooit. Ene keer is het (door bots) opgekocht binnen de minuut, andere keer is er controle en heb je wel ff de tijd. Zoals met die sleeved boosters nu. Toch paar mensen gelukkig kunnen maken.Klopt, daarom dat ik het vaak niet post als het online komt, want het is dan toch al lang te laat.
Je moet er gewoon zelf mee bezig zijn of zoals bij ons een groep vrienden/kennissen in 1 groepje. Er is is altijd wel iemand die iedereen wakker maakt. En dan nog, meestal is het ook maar vechten tegen bots om keer iets te pakken te krijgen.
Da is puur omdat er daar gewoon echt mega veel van zijn en je er maar 2 per bestelling mag kopen, bots focussen en kijken niet echt naar die sleeved packs. Alle andere zaken is gewoon er zijn de eerste min of pech, of zelf botten...Zoals met die sleeved boosters nu.