Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had wel nougatbollen in mijn 2 pakjes![]()
Kan slechter, ook beter, maar vooral veel slechterHier een ETB en Booster Bundle van Phantasmal Flames besteld voor 120 euro samen.
Heb me wat laten gaan en eigenlijk veel te veel betaald, mja![]()

Er zijn bij bol product limieten op account sinds een paar weken/maand."We hebben een aantal Pokémon Mega Evolution Sleeved Booster verwijderd uit je winkelmand Dit artikel is erg populair. Omdat we iedereen een eerlijke kans willen geven, kun je er maximaal 2 kopen." - Het zal niet voor deze keer zijn... Zal waarschijnlijk zijn omdat ik de vorige keer 2 sleeved boosters heb gekocht. Nog iemand met dit probleem of zijn jullie erdoor geraakt?
Ik heb hier een Arcticuno full art liggen die ik onlangs uit een pakje van een mega evolution haalde.
Hij ziet er op het eerste zicht echt goe uit zowel de voorkant als de achterkant.
Nu zou ik die eigenlijk graag laten graden omdat die bij 9+ wel wat waard kan zijn.
Iemand ervaring met graden van kaarten? Moét het altijd PSA zijn of zijn er (goedkopere) alternatieven?
PS: mijn zoontje van 5 in volledig into pokémon en papa herleeft ook helemaal terug. Ik moet me vaak echt inhouden om geen kaarten te kopen...
Hangt er wat vanaf wat de bedoeling als het de bedoeling is om hem vooral zelf bij te houden en in een doosjes te stoppen zijn er andere alternatieven. Als het de bedoeling is om meerwaarde te geven (wat denk ik altijd de bedoeling is van graden) en om ooit verkopen is PSA momenteel de beste weg. Tenzij je echt een hoge score haalt kan Beckett denk ik ook wel nog.
Persoonlijk wel fan van hoe de TAG eruit ziet , maar denk niet dat er in België al iemand samenwerkt met hen.
Hunk?Ik heb hier een Arcticuno full art liggen die ik onlangs uit een pakje van een mega evolution haalde.
Momenteel is hij sleeved in zo'n harder plastiekje.
Het zou eerder de bedoeling zijn om hem te graden, hopen op een 9+, en hoogstwss verkopen.
En dan nog wa pakjes kopen met de meerwaarde ;-)
Ik weet dat je via flashcard een kaart laten PSA-graden, maar dat is nogal een duur grapje voor 1 kaart voor een mogelijkse waarde van +/- 200/kaart

PSA heeft enkel 10 boven de 9 en als je een 9 hit maak je wrs al verlies want je betaald kosten op het verzenden en graden + je moet maanden wachten eer je ze terug hebt. Als je gaat graden ben je best echt echt heel zeker, maar ik denk dat je best met je kaarten dan eens stopt in een winkel met een PSA punt. Zeker als je niet eens weet uit welke set je kaart komt xDMomenteel is hij sleeved in zo'n harder plastiekje.
Het zou eerder de bedoeling zijn om hem te graden, hopen op een 9+, en hoogstwss verkopen.
En dan nog wa pakjes kopen met de meerwaarde ;-)
ja lap, zo kut aan Fnac dat ze enkel de Franse shit op hun site hebben staan. Die box komt ook pas uit morgen, dus tis al weer om zeep :'(Gisteren een nieuwe Mega Lucario EX box kunnen kopen in de Fnac in Brugge voor 40 euro!
In Brugge hadden ze er gistren om 18u nog zeker 7 liggenja lap, zo kut aan Fnac dat ze enkel de Franse shit op hun site hebben staan. Die box komt ook pas uit morgen, dus tis al weer om zeep :'(
Niet aan beginnen is een groot woord, tis eerder goeie research doen rond uw kaart en afwegen of het risico het waard is.Ik heb het inderdaad verkeerd op! Ik had 2 pakjes, zo'n mega evolution pakje en eentje van journey together pakje. Hij komt dus weldegeljik uit het JTG pakje! Excusi.
Het is die kaart die @Bunkerbudy aangaf. En als ik de uitleg goe snap, begin ik er beter niet aan?
Ik zal ze volgend jaar eens meepakken naar FACTS als de stand van Flashcards daar opnieuw staat.