[TCG] Pokémon

Hou er maar goed rekening mee dat Bol ook totaal anders kan zijn, want de laatste 3 main releases was het nooit op hetzelfde moment en het was echt al heel vaak in de namiddag ook, vind die info beetje uit de duim gezogen, is vooral gebaseerd op de vorige release.

Zal volgende keer trachten hier te posten ook als ik het zie.

Hier een ETB en Booster Bundle van Phantasmal Flames besteld voor 120 euro samen.
Heb me wat laten gaan en eigenlijk veel te veel betaald, mja :p

"We hebben een aantal Pokémon Mega Evolution Sleeved Booster verwijderd uit je winkelmand Dit artikel is erg populair. Omdat we iedereen een eerlijke kans willen geven, kun je er maximaal 2 kopen." - Het zal niet voor deze keer zijn... Zal waarschijnlijk zijn omdat ik de vorige keer 2 sleeved boosters heb gekocht. Nog iemand met dit probleem of zijn jullie erdoor geraakt?

Ik had wel nougatbollen in mijn 2 pakjes :(

Ik heb geluk gehad. Ik heb een Mega Latias ex #163 uit één van de 2 sleeved boosters gehaald.

Laatst bewerkt:
"We hebben een aantal Pokémon Mega Evolution Sleeved Booster verwijderd uit je winkelmand Dit artikel is erg populair. Omdat we iedereen een eerlijke kans willen geven, kun je er maximaal 2 kopen." - Het zal niet voor deze keer zijn... Zal waarschijnlijk zijn omdat ik de vorige keer 2 sleeved boosters heb gekocht. Nog iemand met dit probleem of zijn jullie erdoor geraakt?
Er zijn bij bol product limieten op account sinds een paar weken/maand.

Je kan dus ook de limiet niet meer overschrijden in meerdere bestellingen, niks houd je tegen natuurlijk met een 2de account. Maar ook daar zitten nu veel restricties op, velen kunnen met nieuwe accounts niks kopen omdat ze niet aan (ongekende) voorwaarden voldoen.

Dit is allemaal om bots zo veel mogelijk tegen te gaan al zullen die nog wel trucjes hebben die wij niet kennen of weten.

Ik heb hier een Arcticuno full art liggen die ik onlangs uit een pakje van een mega evolution haalde.
Hij ziet er op het eerste zicht echt goe uit zowel de voorkant als de achterkant.
Nu zou ik die eigenlijk graag laten graden omdat die bij 9+ wel wat waard kan zijn.
Iemand ervaring met graden van kaarten? Moét het altijd PSA zijn of zijn er (goedkopere) alternatieven?

PS: mijn zoontje van 5 in volledig into pokémon en papa herleeft ook helemaal terug. Ik moet me vaak echt inhouden om geen kaarten te kopen...

Ik heb hier een Arcticuno full art liggen die ik onlangs uit een pakje van een mega evolution haalde.
Hij ziet er op het eerste zicht echt goe uit zowel de voorkant als de achterkant.
Nu zou ik die eigenlijk graag laten graden omdat die bij 9+ wel wat waard kan zijn.
Iemand ervaring met graden van kaarten? Moét het altijd PSA zijn of zijn er (goedkopere) alternatieven?

PS: mijn zoontje van 5 in volledig into pokémon en papa herleeft ook helemaal terug. Ik moet me vaak echt inhouden om geen kaarten te kopen...

Hangt er wat vanaf wat de bedoeling als het de bedoeling is om hem vooral zelf bij te houden en in een doosjes te stoppen zijn er andere alternatieven. Als het de bedoeling is om meerwaarde te geven (wat denk ik altijd de bedoeling is van graden) en om ooit verkopen is PSA momenteel de beste weg. Tenzij je echt een hoge score haalt kan Beckett denk ik ook wel nog.

Persoonlijk wel fan van hoe de TAG eruit ziet , maar denk niet dat er in België al iemand samenwerkt met hen.

Hangt er wat vanaf wat de bedoeling als het de bedoeling is om hem vooral zelf bij te houden en in een doosjes te stoppen zijn er andere alternatieven. Als het de bedoeling is om meerwaarde te geven (wat denk ik altijd de bedoeling is van graden) en om ooit verkopen is PSA momenteel de beste weg. Tenzij je echt een hoge score haalt kan Beckett denk ik ook wel nog.

Persoonlijk wel fan van hoe de TAG eruit ziet , maar denk niet dat er in België al iemand samenwerkt met hen.

Momenteel is hij sleeved in zo'n harder plastiekje.
Het zou eerder de bedoeling zijn om hem te graden, hopen op een 9+, en hoogstwss verkopen.
En dan nog wa pakjes kopen met de meerwaarde ;-)

Ik weet dat je via flashcard een kaart laten PSA-graden, maar dat is nogal een duur grapje voor 1 kaart voor een mogelijkse waarde van +/- 200/kaart

Hunk?

Er zit geen Articuno in Mega. Wel in JTG maar die heeft geen Full Art, wel een illustration rare.

Bedoel je deze:

JTG_161_R_EN_SM.png

Het zou eerder de bedoeling zijn om hem te graden, hopen op een 9+, en hoogstwss verkopen.

Ik weet dat je via flashcard een kaart laten PSA-graden, maar dat is nogal een duur grapje voor 1 kaart voor een mogelijkse waarde van +/- 200/kaart

Kan het zijn dat het de articuno van journey together is ? Denk niet dat meg eentje in de set heeft zitten :)

Niet iedere kaart is het waard om te graden, hangt wat af van welke kaart.

PSA heeft enkel 10 boven de 9 en als je een 9 hit maak je wrs al verlies want je betaald kosten op het verzenden en graden + je moet maanden wachten eer je ze terug hebt. Als je gaat graden ben je best echt echt heel zeker, maar ik denk dat je best met je kaarten dan eens stopt in een winkel met een PSA punt. Zeker als je niet eens weet uit welke set je kaart komt xD

Ik heb het inderdaad verkeerd op! Ik had 2 pakjes, zo'n mega evolution pakje en eentje van journey together pakje. Hij komt dus weldegeljik uit het JTG pakje! Excusi.

Het is die kaart die @Bunkerbudy aangaf. En als ik de uitleg goe snap, begin ik er beter niet aan?
Ik zal ze volgend jaar eens meepakken naar FACTS als de stand van Flashcards daar opnieuw staat.

Ik heb het inderdaad verkeerd op! Ik had 2 pakjes, zo'n mega evolution pakje en eentje van journey together pakje. Hij komt dus weldegeljik uit het JTG pakje! Excusi.

Het is die kaart die @Bunkerbudy aangaf. En als ik de uitleg goe snap, begin ik er beter niet aan?
Ik zal ze volgend jaar eens meepakken naar FACTS als de stand van Flashcards daar opnieuw staat.
Niet aan beginnen is een groot woord, tis eerder goeie research doen rond uw kaart en afwegen of het risico het waard is.

Terug
Bovenaan