[TCG] Pokémon

Ergens in Slovenië, maar ik zal eerst kijken als dit wel bezorgd wordt, je kan nu toch niks meer bestellen

Ik ben zo goed als zeker van niet.
Shops die nu plots dit kunnen leveren zou ik niet vertrouwen, tenzij je overpaid hebt op Cardmarket.

Als je zelf al de vraag stelt of ze weldegelijk gaan leveren wil dat zeggen dat er nog niks over is gecommuniceerd naar de klant toe over het allocation probleem.

Als je zelf al de vraag stelt of ze weldegelijk gaan leveren wil dat zeggen dat er nog niks over is gecommuniceerd naar de klant toe over het allocation probleem.
ik denk dat iedereen wel die vraag stelt nee?
Flashcards bv. annuleerde al een hoop orders omdat ze niet genoeg binnenkrijgen

ik denk dat iedereen wel die vraag stelt nee?
Flashcards bv. annuleerde al een hoop orders omdat ze niet genoeg binnenkrijgen
Die communiceerden duidelijk hierover net zoals tal van andere shops.
Bij andere shops kan je bestelling er nog staan en plots bij release date krijg je een mail voor een terugbetaling.

Laatste aankopen

20241224-160356-1.jpg

20250103-165726.jpg

Ik in elk geval niet. Ben ook gewoon niet echt fan van de set...
Kweet niet hoe anderen er naar kijken, maar de meeste kaarten vind ik echt gewoon lelijk.

Zijn er een paar dat ik denk ah cool en die zal ik mss wel als single kopen als de prijzen meevallen.

Gaan jullie nog proberen Prismatic vast te krijgen in winkels op 17/01? Of lijkt dat hopeloos te worden? :p

Maximus heeft bevestigd dat er zeker nog fysieke ETB in de winkel zullen liggen (online zal hij ze niet meer aanbieden).
Ik denk dat het anders wel moeilijk wordt.
De vraag is aan welke prijs natuurlijk, dat zal een stukje hoger zijn dan de preorder prijzen.

Ik in elk geval niet. Ben ook gewoon niet echt fan van de set...
Kweet niet hoe anderen er naar kijken, maar de meeste kaarten vind ik echt gewoon lelijk.

Vind het ook een lelijke set (ik ben sowieso geen fan van de kroontjes).

Vind het ook een lelijke set (ik ben sowieso geen fan van de kroontjes).
Kheb niks tegen Eevee en Eeveelutions, maar het is niet men favoriete thema of ding... maar wat het idd compleet niet men ding maakt is al die tera kaarten en vooral het chaotische artwork. De kaarten die ik dan wel vet vind zijn de niet Tera kaarten die dan ook weer veel strakker zijn en waar je veel meer op ziet, zoals die drie Ancient kaarten.

Door er nu nog eens naar te kijken valt me ook op dat die regenboog borders die ik minder vind op al die Tera kaarten zit en dat dus nog een 3de ding is, dusja voor mij is het dan precies niet. Iron Valiant en Roaring Moon zou ik wel willen hebben tbh en heeeel mss die Ceruledge Tera. Ik vind de Pokémon geweldig, maar zijn kaart in deze set op het eerste zicht niet :s

Het ziet er allemaal goed uit voor de toekomst zo te zien /s

De nieuwe set pre-orders in het Pokécenter nog een pak sneller uitverkocht dan Prismatic :unsure:

Terug
Bovenaan