k denk nu wel niet dat blooming waters dat gaat doen, te grote doos voor op te bergen en te weinig pakjes in.
Da zijn dozen van 85 euro die aan 150/160 en zelf meer verkocht worden eh, just saying.
Ik heb het nog wat lastig met de nieuwe MSRP

40 euro ETB en 120 BB vond ik schappelijke prijs
Nja het probleem is dat MSRP pas een gespreksonderwerp wordt als het duurder wordt.
Want er is eigenlijk geen nieuwe MSRP, die was altijd al 55 voor een ETB.
Boosterboxen hebben zelf geen MSRP prijs want die zijn niet bedoeld om in zijn geheel te verkopen. Maar dat wordt toch gedaan, Pokémon heeft daar nooit een MSRP op geplakt om die reden, prijsbepaling van producten werd altijd al gedaan aan de hand van vraag en aanbod.
Het aanbod was gewoon een paar jaar lang heel hoog tegenover de vraag waardoor alles gewoon heel laag verkocht werd om toch maar te verkopen en wat te verdienen. Momenteel zien we met dat de vraag nu zo hoog is en het aanbod veel te laag dat er zwaar boven deze prijs verkocht wordt net zoals dat shop er zwaar onder verkochten toen het omgekeerd was.
Probleem ligt niet bij shops maar bij distributie en gewoon bij het jammerlijke tekort aan producten. Er zijn nog steeds shops die aan deftige prijzen verkopen, maar ook bij hun valt het niet vol te houden en gaan de prijzen nu ook omhoog want zij krijgen geen producten meer van distributie als ze zelf ook niet meer betalen, er staan genoeg andere shops en afnemers te wachten die meer willen betalen.
Tis een kut periode en het gaat enkel slechter worden, zal wel terug afkoelen ook hoor, de vraag is gewoon wanneer... het zou wel eens lang kunnen duren jammer genoeg. Maar er zijn zeker nog deftige aankopen te doen ook, duurder als vroeger sowieso, maar geen 180 euro of meer voor een BB.
Mijn JT boosterbox heeft bv 130 euro gekost, ik weet nu al dat het voor destined rivals veel moeilijker gaat worden en de prijs gaat omhoog, maar ik doe men best. Het enige wat ik jammer vind is dat veel shops beginnen profiteren. Flash-cards is er zo enen, in eens hebben ze niet genoeg producten om pre-orders te laten doen en daarom komt alles op release in de shop... sure... zegt gewoon daje meer wilt verdienen xD