Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Te zien waar... Dreamland en Toychamp moogde al vergeten, die hebben geen stock.Morgen gaat lokale winkel open met limiet van 1 pp. Zal zelfs niet de moeite zijn om te gaan proberen zeker?
Toch geFOMO'd en een (te dure) boosterbox Destined Rivals besteld.![]()
Niet in boom. Maandag koop ik bij hem ook de nieuwe booster box voor 180€In Boom?
Tis tegenwoordig triestig. Je vind amper nog iets van de sets.Te zien waar... Dreamland en Toychamp moogde al vergeten, die hebben geen stock.
Ik hoop het!gewoon afwachten prijzen zakken wel voor ETB's
Reëel is JTG nooit boven de 80/85 gegaan, zelf op de duurste moment kon je die krijgen voor €80. Zelfde geld voor DRI nu, Staan er veel aan 120, zelf meer, maar ik heb er nog altijd voor 80/85 kunnen kopen op dat moment, mensen doen gewoon geen moeite. Zo hard dropt de markt prijs niet, enkel de extreme prijzen droppen hard, maar als je enkel die ziet nja.. dan doe je niet echt je bestJourney ging ook van 100 naar 65 heb mijne gekocht op een beurs voor die prijs

De sokken?Ze zijn aangekomen
![]()
![]()
?De sokken?
Tell me i wasn't the only one thinking that...
Zie foto 2
2 of 1?Uit nieuwsgierigheid (en jeukende vingers) via Vinted eens gem packs besteld.