Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar check ik best voor de Mega Evolution set? Bij Chaseyourcards op release?
Mijn bron (lokale winkel) doet geen pre-orders meer zelfs.
Daar zeg je het: teveel betalen. Ik kan hem nog pre-orderen, maar ik betaal dan 100 euro voor een ETB, terwijl ik anders 55 betaalde. Dat is te gek voor woorden geworden.Het wordt inderdaad slechter en slechter.
Voor de 2de Mega set eind dit jaar weet ik het persoonlijk ook niet hoe ik het ga moeten aanpakken tenzij ik gewoon vrede heb met veel te veel betalen. Ironisch wel dat we nu nog steeds met zo tekorten zitten en beter nog, dat ze zelf terug aan het verslechten zijn IPV verbeteren.
Voor de eerstkomende Mega set bedoel je? Ja... maximus zal er bijvoorbeeld altijd hebben, maar 100 ETB is belachelijk, meer dan €70 zou ik al niet willen geven en dat is dan echt in het geval dat ik het echt echt echt wil en het echt niet te krijgen is. Voor deze set nu zit ik gelukkig wel goed, maar voor de 2de ziet het er veel minder goed uit.Daar zeg je het: teveel betalen. Ik kan hem nog pre-orderen, maar ik betaal dan 100 euro voor een ETB, terwijl ik anders 55 betaalde. Dat is te gek voor woorden geworden.
Yeah, eerstkomende idd in oktober. 2e is voor november pas, maar ik weet wat de MSRP's zijn (heb inzicht in retail) en het is fijn dat 'lokale' shops voorraad krijgen, maar ze zetten iedereen wel in het zak door ineens dubbel van de prijs te vragen vind ik.Voor de eerstkomende Mega set bedoel je? Ja... maximus zal er bijvoorbeeld altijd hebben, maar 100 ETB is belachelijk, meer dan €70 zou ik al niet willen geven en dat is dan echt in het geval dat ik het echt echt echt wil en het echt niet te krijgen is. Voor deze set nu zit ik gelukkig wel goed, maar voor de 2de ziet het er veel minder goed uit.
Niet allemaal, maar 90% inderdaad wel.. ik heb een ETB van elk en BB voor redelijk goeie prijs nog en ben daar zeer dankbaar voor. Het is jammer om te zien dat er zo veel greed is door die zelfstandigen met een "passie" voor de "hobby" (aka het geld) tegenwoordig...Yeah, eerstkomende idd in oktober. 2e is voor november pas, maar ik weet wat de MSRP's zijn (heb inzicht in retail) en het is fijn dat 'lokale' shops voorraad krijgen, maar ze zetten iedereen wel in het zak door ineens dubbel van de prijs te vragen vind ik.
Daar zeg je het: teveel betalen. Ik kan hem nog pre-orderen, maar ik betaal dan 100 euro voor een ETB, terwijl ik anders 55 betaalde. Dat is te gek voor woorden geworden.

Ja, je hebt ergens wel gelijk hoor. Ik wil in feite maar écht 1 kaartje en het is deze:Mega set was ik in het begin zeer hyped voor, maar vind hem in the end voorlopig maar saai.
De 2de Mega set spreekt me zeker al niet aan so far, Charizard is zo rete saai en overused.
Die Lucario en Gardevoir ETB's tho.... da zijn wel bangers IMO.
Jup, deze is zeer vet, maar vind blijkbaar zijn er toch velen minder voor te vinden, ik zelf vind hem cool, maar buiten deze kaart houd het ook al ver op...Ja, je hebt ergens wel gelijk hoor. Ik wil in feite maar écht 1 kaartje en het is deze:
![]()
Koop ik hem gewoon beter los, maar daar is altijd de vraag: snel kopen (en teveel betalen?) of even wachten (prijs stagneert OF stijgt verder)?
Rivals ETB aan 65 op beurs? Heb die nog nooit onder de €80 gezien ergens op een beurs.Die ETB'S vind je nog wel op beurzen binnenkort van de Mega's en nog aan degelijke prijzen.. Rivals vond ik ook aan 65€ zo
Feit, zelfs Dreamland vroeg 65.Rivals ETB aan 65 op beurs? Heb die nog nooit onder de €80 gezien ergens op een beurs.

Lucario en Gardevoir voor de base set. Met andere promo en sleeves natuurlijk. Wel dezelfde set.Komen er 2 verschillende etb uit van mega?