[TCG] Pokémon

Waar check ik best voor de Mega Evolution set? Bij Chaseyourcards op release?
Mijn bron (lokale winkel) doet geen pre-orders meer zelfs.

Waar check ik best voor de Mega Evolution set? Bij Chaseyourcards op release?
Mijn bron (lokale winkel) doet geen pre-orders meer zelfs.

Same hier, geen pre-orders meer.

Bol.com is ook niet meer te doen, van het moment dat dat online komt is het meteen weg.
Of je moet geluk hebben dat je in een Discord groep zit en héél snel de melding ziet...

Het wordt inderdaad slechter en slechter.

Voor de 2de Mega set eind dit jaar weet ik het persoonlijk ook niet hoe ik het ga moeten aanpakken tenzij ik gewoon vrede heb met veel te veel betalen. Ironisch wel dat we nu nog steeds met zo tekorten zitten en beter nog, dat ze zelf terug aan het verslechten zijn IPV verbeteren.

Het wordt inderdaad slechter en slechter.

Voor de 2de Mega set eind dit jaar weet ik het persoonlijk ook niet hoe ik het ga moeten aanpakken tenzij ik gewoon vrede heb met veel te veel betalen. Ironisch wel dat we nu nog steeds met zo tekorten zitten en beter nog, dat ze zelf terug aan het verslechten zijn IPV verbeteren.
Daar zeg je het: teveel betalen. Ik kan hem nog pre-orderen, maar ik betaal dan 100 euro voor een ETB, terwijl ik anders 55 betaalde. Dat is te gek voor woorden geworden.

Daar zeg je het: teveel betalen. Ik kan hem nog pre-orderen, maar ik betaal dan 100 euro voor een ETB, terwijl ik anders 55 betaalde. Dat is te gek voor woorden geworden.
Voor de eerstkomende Mega set bedoel je? Ja... maximus zal er bijvoorbeeld altijd hebben, maar 100 ETB is belachelijk, meer dan €70 zou ik al niet willen geven en dat is dan echt in het geval dat ik het echt echt echt wil en het echt niet te krijgen is. Voor deze set nu zit ik gelukkig wel goed, maar voor de 2de ziet het er veel minder goed uit.

Voor de eerstkomende Mega set bedoel je? Ja... maximus zal er bijvoorbeeld altijd hebben, maar 100 ETB is belachelijk, meer dan €70 zou ik al niet willen geven en dat is dan echt in het geval dat ik het echt echt echt wil en het echt niet te krijgen is. Voor deze set nu zit ik gelukkig wel goed, maar voor de 2de ziet het er veel minder goed uit.
Yeah, eerstkomende idd in oktober. 2e is voor november pas, maar ik weet wat de MSRP's zijn (heb inzicht in retail) en het is fijn dat 'lokale' shops voorraad krijgen, maar ze zetten iedereen wel in het zak door ineens dubbel van de prijs te vragen vind ik.

Yeah, eerstkomende idd in oktober. 2e is voor november pas, maar ik weet wat de MSRP's zijn (heb inzicht in retail) en het is fijn dat 'lokale' shops voorraad krijgen, maar ze zetten iedereen wel in het zak door ineens dubbel van de prijs te vragen vind ik.
Niet allemaal, maar 90% inderdaad wel.. ik heb een ETB van elk en BB voor redelijk goeie prijs nog en ben daar zeer dankbaar voor. Het is jammer om te zien dat er zo veel greed is door die zelfstandigen met een "passie" voor de "hobby" (aka het geld) tegenwoordig...

prismatic aan 40 euro was nog veel beter :p
Blijkbaar moet het toch zijn dat er nog altijd mensen dat betalen (waarschijnlijk veel onwetende ouders en oma's en opa's).

Ik hou het voorlopig jammer genoeg op singles kopen...

Mega set was ik in het begin zeer hyped voor, maar vind hem in the end voorlopig maar saai.
De 2de Mega set spreekt me zeker al niet aan so far, Charizard is zo rete saai en overused.

Die Lucario en Gardevoir ETB's tho.... da zijn wel bangers IMO.

Mega set was ik in het begin zeer hyped voor, maar vind hem in the end voorlopig maar saai.
De 2de Mega set spreekt me zeker al niet aan so far, Charizard is zo rete saai en overused.

Die Lucario en Gardevoir ETB's tho.... da zijn wel bangers IMO.
Ja, je hebt ergens wel gelijk hoor. Ik wil in feite maar écht 1 kaartje en het is deze:

SIR+Mega+Lucario+ex.png

Koop ik hem gewoon beter los, maar daar is altijd de vraag: snel kopen (en teveel betalen?) of even wachten (prijs stagneert OF stijgt verder)?

Ja, je hebt ergens wel gelijk hoor. Ik wil in feite maar écht 1 kaartje en het is deze:

SIR+Mega+Lucario+ex.png

Koop ik hem gewoon beter los, maar daar is altijd de vraag: snel kopen (en teveel betalen?) of even wachten (prijs stagneert OF stijgt verder)?
Jup, deze is zeer vet, maar vind blijkbaar zijn er toch velen minder voor te vinden, ik zelf vind hem cool, maar buiten deze kaart houd het ook al ver op...

Ik heb een ETB kunnen bestellen voor de 2 volgende sets, zo happy mee dat ik me meteen heb laten opschrijven voor een Mega ETB toen ik de ETB's van BB en WF ging halen.

Volgende keer ga ik wel de dochter niet meer meenemen, ze is al 2 keer met iets voor haar uit die winkel gekomen. Deze keer had ze een Bulbasaur(us)knuffel gekozen. De volgende keer krijg ik dat niet meer uitgelegd.🙈

Mijn boosterboxen voor Mega Symphonia en Mega Brave eindelijk open gemaakt. Vond het wel leuker omdat het kleinere sets zijn. Mis voor M1S 1 RR en voor M1L 1 R en 1RR. 6 AR, 4 SR en 1 SAR zaten over mijn 2 boxen verspreid.

Vandaag wat losse boosters van Mega Evolutions gekocht, aan 'slechts' 6 euro het pakje. Direct de heel erg coole Mega Kangaskan met 2 gouden sterren gepulled 🤩

Terug
Bovenaan