LouGarou
Well-known member
Lucario <3Nice! Tins komen van bij Nerdgeek, kon hele art set mee doen, maar kwas blij met Lucario en Gardevoir voor bij de ETB![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lucario <3Nice! Tins komen van bij Nerdgeek, kon hele art set mee doen, maar kwas blij met Lucario en Gardevoir voor bij de ETB![]()
't was max 1 per klant, dus wie weet.Morgen eens passeren bij een dreamland ofzo is zinloos zeker ?

Zo ben ik gisteren ook 2x gegaan. Maar ik heb het wel fair gehouden. 's morgens 1 ETB en 's middags 5 sleeved boosters.Geluk gehad , vandaag op de middag vlug gepasseerd in Dreamland en er lag nog.
Wel grappig dat het beperkt is per persoon maar dat er geen controle is wie er al gekocht heeft, als net de kassier wisselt kon je nog eens gaan![]()

Nice one! Gratz!Geluk gehad , vandaag op de middag vlug gepasseerd in Dreamland en er lag nog.
Wel grappig dat het beperkt is per persoon maar dat er geen controle is wie er al gekocht heeft, als net de kassier wisselt kon je nog eens gaan![]()
Ook weeral weg, had het 10 minuten na uw post gezien.ETB staat online op Dreamland, mailtje gehad.
€60
Op de maillijst laten zetten hé, je weet nooit. Ik had de mail om 12u35 al gehad, dus er zal toch wel een mooie voorraad geweest zijn.Ook weeral weg, had het 10 minuten na uw post gezien.
Dacht er toch eens 1 te kopen, met het zoontje zijn rapport op het einde van de week. Het zal nix worden.
staat weer op voorraadOok weeral weg, had het 10 minuten na uw post gezien.
Dacht er toch eens 1 te kopen, met het zoontje zijn rapport op het einde van de week. Het zal nix worden.
Was zelf te laat. Nogal omslachtig geworden nu Toychamp is gemerged met hen.staat weer op voorraad
En hoe weet jij van zo'n drop? Via een telegram groep?Bol drop viel hier tegen, ik stond klaar voor naar het ziekenhuis te gaan met de dochter toen alles dropte xD
Ik weet het via paar mensen die ik ken die zelf connecties hebben of in bepaalde groepen zitten, tgaat allemaal snelEn hoe weet jij van zo'n drop? Via een telegram groep?