[TCG] Pokémon

Ik heb al etb's zien voorbij vliegen voor 125€
Bij live streamers waar je kan bestellen.

Zijn mensen zo dom om effe research te gaan doen

Mediamarkt had veel zeiden ze, maar online kreeg voorrang op in-store, dus alles van ETB's was meteen weg online. In de winkel zelf moest je al vragen naar kaarten en dan mocht je 1 booster pakje kopen.

Geluk gehad , vandaag op de middag vlug gepasseerd in Dreamland en er lag nog.

Wel grappig dat het beperkt is per persoon maar dat er geen controle is wie er al gekocht heeft, als net de kassier wisselt kon je nog eens gaan 😅

Geluk gehad , vandaag op de middag vlug gepasseerd in Dreamland en er lag nog.

Wel grappig dat het beperkt is per persoon maar dat er geen controle is wie er al gekocht heeft, als net de kassier wisselt kon je nog eens gaan 😅
Zo ben ik gisteren ook 2x gegaan. Maar ik heb het wel fair gehouden. 's morgens 1 ETB en 's middags 5 sleeved boosters.
Nu zoek ik nog 3 mini tins om de collectie te vervolledigen, maar bij de Fnac in Antwerpen was al niets meer. Mss heeft die van Leuven nog voorraad na hun event vanmiddag 😅

Ook weeral weg, had het 10 minuten na uw post gezien.

Dacht er toch eens 1 te kopen, met het zoontje zijn rapport op het einde van de week. Het zal nix worden.
Op de maillijst laten zetten hé, je weet nooit. Ik had de mail om 12u35 al gehad, dus er zal toch wel een mooie voorraad geweest zijn.

Terug
Bovenaan